Hitta din butik

Hitta rätt bland alla våra butiker i listan nedan. På kartan kan du enkelt se var din närmaste Telenor-butik ligger.

Vanliga frågor

  • Hur kontaktar jag en specifik butik?

    Har du inte möjlighet att besöka en butik men behöver information som du enbart kan få från en specifik butik ringer du vår kundservice på 020-222 222 så hjälper vi dig.

  • Hur bokar jag tid till företagsrådgivning i butik?

    Du bokar enkelt tid för rådgivning här.

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort?

    Om ditt sim-kort har slutat att fungera, behöver ersättas eller uppgraderas kan du snabbt och enkelt beställa ett nytt via Företagsportalen eller Mina sidor. Ditt gamla sim-kort är aktivt ända fram tills att du aktiverar ditt nya. Läs mer om hur du aktiverar sim-kort.

  • Hur flyttar jag med mitt gamla nummer till er?

    När du gör din beställning på telenor.se kan du i samband med att du fyller i dina personuppgifter välja Flytta mitt nuvarande nummer från en annan operatör.

    Du får då ett tillfälligt nummer från oss som du kan ringa med under tiden vi flyttar ditt nummer. Flytten tar cirka 6 arbetsdagar.

  • Hur överlåter jag mitt abonnemang?

    Överlåtelse gör du om du vill att någon annan ska ta över ditt abonnemang. Tillträdande kund måste vara kreditgodkänd.

    Du ansöker om överlåtelse genom att fylla i vår överlåtelseblankett. Den som ska ta över abonnemanget behöver också skriva under blanketten.

    • Välj överlåtelseblankett utifrån att du ska överlåta ett eller flera abonnemang.
    • Fyll i alla fälten på blanketten (utom fälten för betalningsansvarigs namnteckning) direkt på din dator.
    • Skriv ut blanketten.
    • Nuvarande betalningsansvarig, alltså personen som skrev på avtalet, och den nya betalningsansvarig undertecknar blanketten i fälten för betalningsansvarigs namnteckning.

Våra butiker