5 frågor till Angelica

Angelica är den syftesdrivna avtalsspecialisten som hjälper kommuner att lösa komplexa utmaningar. Hon är också den kallbadande fotbollsmamman som trivs allra bäst när hon är omgiven av människor.

Angelica Telenor

  

Hur gick det till när du började på Telenor?
– Jag kom in som konsult för åtta år sedan och jobbade då i Telenors kundtjänst för konsumenter. Nu jobbar jag som Customer Success Specialist med inriktning mot offentlig sektor. Det betyder att jag främst jobbar med våra kommunkunder.

Vad är bra service enligt dig?
– Att kunden känner tillit. Det tror jag man bäst skapar genom att vara tydlig i sin kommunikation. För mig är det viktigt att mina kontakter känner att jag gör mitt bästa och anstränger mig till det yttersta för att de ska få den hjälpen som de förväntar sig. Det handlar om att bygga ett förtroende att vi finns där när de behöver det som mest.

Hur är det att jobba med kommuner?
– Det är väldigt stimulerande och enkelt att se ett tydligt syfte. Många har en samhällskritisk verksamhet vilket gör att vi snabbt måste agera när något inte fungerar. Sedan finns det tydliga riktlinjer för vad vi kan göra inom avtalet, vilket är en rolig utmaning eftersom det ofta kräver innovativa lösningar.

Hur skulle du beskriva jobbkulturen på Telenor?
– Det finns en familjär känsla där man tar hand om varandra, något som jag är stolt över att vara en del av. Även om jag inte bor i Karlskrona själv träffar jag nästan alltid Telenor-kolleger när jag går på stan med min familj. Mitt sociala nätverk har blivit större sedan jag började på Telenor, vilket är trevligt.

Hur kommer det sig att du kallas för ”fotbollsmamman” på Telenor Företagsservice?
– Jag är mamma till två fotbollsspelande barn, där min partner dessutom är tränare. Därför blir det många timmar i anslutning till den lokala fotbollsplanen i Ronneby. På jobbet tar jag med mig inkluderingen som präglar idrottsrörelsen och försöker se till att nya kolleger känner sig välkomna. För mig är det viktigt att alla känner att man är en del av teamet.

  

  

Kontakta oss

Personlig företagsservice

Vi hjälper dig med all rådgivning digitalt via chatt, telefon eller video. Välj det sätt som passar dig bäst. 

Öppettider
Vardagar: kl. 8-18

Starta en chatt genom att klicka på ikonen som syns i det nedre högra hörnet.

Vill du hellre ringa eller boka tid, se våra kontaktuppgifter.