Kundservice för företag

Här hittar du svar på vanliga frågor, blanketter, prisinformation och tjänster för utlandet samt aktuell driftinformation och guider för våra produkter och tjänster.

Nedsläckning av 2G- och 3G-näten

I början av december 2025 släcktes 2G- och 3G-näten i hela Sverige. Det påverkar både företag och privatpersoner som använder uppkopplade enheter – allt från larm och kortterminaler till noder i elnät, äldre mobiler och nödtelefoner i hissar.

Kom igång med Telenor One X växel i appen och på datorn

Här hittar du all information och guider för att komma igång med vår nya mobilapp, webbgränssnitt och One X Softphone. För att logga in använder du Telenor ID, vilket ger dig enkel och säker åtkomst till alla funktioner.

  

Kontakta oss

Personlig företagsservice

Vi hjälper dig med all rådgivning digitalt via chatt, telefon eller video.

Öppettider
Vardagar: kl. 8–18
Helgdagar: Stängt

Starta en chatt genom att klicka på ikonen som syns i det nedre högra hörnet.

Vill du hellre ringa eller boka tid, se våra kontaktuppgifter.

Testa du med!

Fixa själv i Mitt Företag

Som företagskund kan du lösa flera ärenden själv i Mitt Företag. Du kan bland annat fylla på surf, spärra sim-kort, se PUK-kod och abonnemangsuppgifter. Är du administratör i Mitt Företag kan du också hantera företagets fakturor och tjänster.

Mitt Företag

Logga in

Chatta eller ring

Kontakta kundtjänst

Boka tid för ditt supportärende

Boka din tid här