Vad kan vi hjälpa dig med?

Kundservice är öppet dygnet runt. Att driva företag kräver ibland arbete både dagar och nätter. Du ringer därför när det passar dig och ditt samtal är kostnadsfritt från hela världen. Ring oss på 020-222 222

Vanliga frågor och svar.

  • Vad kostar det att ringa, sms:a och surfa i utlandet?

    Här hittar du våra priser i utlandet.
    Trevlig affärsresa!

  • Varför får jag betala för flera månader på min första faktura?

    Om du precis har fått din första faktura så kanske du upplever att den inte stämmer. Anledningen är att ni betalar era fasta avgifter i förskott och att abonnemangsstart sällan sammanfaller med våra brytdatum. Läs mer om första fakturan här.

  • Vilken överlåtelseblankett ska jag använda?

    Blanketter hittar du här.

  • Hur beställer och aktiverar jag ett nytt sim-kort?

    Om ditt sim-kort har slutat att fungera, behöver ersättas eller uppgraderas kan du snabbt och enkelt beställa ett nytt via Företagsportalen eller Mina sidor. Ditt gamla sim-kort är aktivt ända fram tills att du aktiverar ditt nya. Det aktiveras automatiskt när du sätter in det i din mobil, mobila bredband, surfplatta, router eller dator.

  • Var hittar jag aktuell information om eventuella driftstörningar?

    På driftstörningskartan kan du se en översikt av aktuell information om driftstörningar med geografisk utbredning samt mindre, lokala driftstörningar.

    Driftstörningskarta över Telenors nät

Driftinformation & felsökning

Om du upplever att samtal bryts eller att sms inte kommer fram kan det bero på en driftstörning. Se vår driftkarta för aktuell information. Hittar du ingen information om driftstörningar kan du enkelt felsöka på egen hand.

Välkommen att kontakta oss!

Kontakta Kundservice

Kundservice

Vår Kundservice har öppet dygnet runt, året om och du ringer kostnadsfritt från hela världen. Du kan även maila oss.
Ring 222 direkt eller 020-222 222
Från utlandet +46 (0) 708 222 222
Mail: mobilftg@telenor.se

Företagssäljare

Kontakta våra företagssäljare för personlig rådgivning.
Ring 0200-15 90 88 eller lämna dina uppgifter
i vårt kontaktformulär.

Hitta din närmaste butik

Vill du besöka oss? Här kan du leta upp din närmaste Telenorbutik eller återförsäljare.
Välkommen in!