Uppdatera mjukvaran för Huawei

Ladda ned rätt inställningar för ditt modem. När filen är nedladdad och öppnad börjar installationen automatiskt.

Vanliga frågor

  • Mitt mobila bredband kopplas ner om jag inte är aktiv, vad är fel?

    Bredbandet kopplar ner när datorn går i viloläge. Stäng av viloläget på datorn och problemet är löst.

  • Varför kommer jag inte ut på internet med mitt mobila bredband?

    Prova att starta om datorn och även modemet.
    Har du kopplat in modemet direkt i datorn? Testa att sätta det i en annan usb-port.
    Kolla så att du har täckning.

    Fungerar det fortfarande inte? Ring 020-222 222 så hjälper vi dig vidare.

  • Vad händer om jag felanmäler till Telenor att jag har dålig täckning?

    Vi samlar ihop alla synpunkter kring täckning som kommer från våra kunder. Synpunkterna blir sedan, tillsammans med övriga mätningar i nätet, underlag för de ut- och tillbyggnader vi gör i våra nät.

  • Vilken garanti har min produkt?

    Då alla produkter och tillbehör har olika garantier hänvisar vi till respektive tillverkare.