Abonnemang & tjänster

Lägg till tjänster, flytta ditt nummer eller läs på inför utlandsresan.
Vi hjälper dig att få ut mesta möjliga av ditt abonnemang.

Vanliga frågor.

  • Hur byter jag abonnemang?

    Ring oss på 020-222 222 så hjälper vi dig att hitta något bättre.

    Du kan byta abonnemang en gång per månad, tidigast två månader efter att du tecknat abonnemanget. Det går endast att byta till något av våra aktuella abonnemang.

  • Hur köper jag mer surf?

    Det gör du på Mina sidor. Du väljer mellan 1 GB för 69 kr, 2 GB för 129 kr eller 10 GB för 199 kr.

  • Hur lång bindningstid och uppsägningstid har jag?

    All den här informationen hittar du på Mina sidor.

  • Vad kostar mitt abonnemang varje månad?

    På Mina sidor kan du se dina fakturor och även se vilka fasta kostnader abonnemanget har.

  • När kan jag byta telefon med Telenor Change?

    När det gått 12 månader sedan du köpte en mobil med Telenor Change, kan du byta den mot en ny i Telenorbutiken. 

    Det går även att byta till en ny mobil innan 12 månader har gått. Då får du en slutfaktura på delbetalningarna som återstår innan du betalat hälften av telefonen.

    Läs mer om Telenor Change här.

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort?

    Det gör du via Mina sidor och kostar 250 kr. Ditt gamla kort fungerar tills du börjar använda det nya och det nya börjar fungera direkt när du stoppar in det.