Gör det själv på Mina sidor & i appen.

Slipp långa kötider i telefon och fixa dina ärenden på egen hand. Var du vill, när du vill. Börja med att registrera ett konto och välj sedan om du vill logga in i appen eller på webben.

Har du flera abonnemang hos oss?  Ett tips är att koppla dem till ett och samma Mina sidor-konto. Då slipper du växla mellan olika konton hela tiden.

Allt det här kan du göra:

Abonnemang: På Mina sidor: I appen:
Spärra ditt abonnemang    
Spärra din mobiltelefon    
Se din bindningstid    
Se din uppsägningstid    
Se din månadskostnad    
Se antal skickade/ mottagna samtal & sms    
Ta reda på din puk-kod    
Beställa nytt sim-kort     
Byta adress    
Se förbrukad och kvarvarande surfmängd    
Se ditt kundnummer    
Se när du kan förlänga ditt abonnemang    
Faktura:    
Se betalda och obetalda fakturor    
Se OCR-nummer, förfallodatum m.m.    
Lägg till momsspecifikation på fakturan    
Handla:    
Köpa extra surf    
Beställa tjänster    
Ta bort tjänster    
Samla familjen:    
Fördela surfen    
Se förbrukad surf    
Lägga till/ta bort Föräldrakoll    
Telenor Change:    
Se om du har Telenor Change    
Se datum för att byta telefon    
Se ev. kostnad vid byte    
Kontantkort:    
Se saldo och tid kvar på laddning    
Se giltighetstid     
Se laddningshistorik    
Registrera kontantkort    

Vanliga frågor.

  • Hur laddar jag mitt kontantkort?

    Du kan ladda på flera olika sätt. Via vår app Telenor Ladda, direkt på webben eller via din internetbank (Swedbank, Handelsbanken, Nordea). Laddar du via värdebevis kan du även göra det på webben, på den här sidan. Värdebevis hittar du i de flesta mataffärer, bensinstationer och givetvis i våra egna butiker. Lycka till.

  • Varför kan jag inte logga in på mina Mina sidor?

    Det kan bero på flera olika saker. Kanske kan vår guide hjälpa dig. Vi håller tummarna.

  • Varför funkar det inte att köpa extra surf i Telenorappen?

    Om du registerat ditt konto på ett extra-sim kommer det inte gå att köpa extra surf. Då måste du vända dig till ägaren eller registrera/koppla huvudnummret till Mina sidor. Du ser ditt huvudnummer på din faktura eller på Mina sidor.

  • Varför kan jag inte se alla mina abonnemang på Mina sidor?

    Du väljer själv vilka abonnemang/kontantkort som ska finnas tillgängliga genom att koppla dessa till ditt Mina sidor-konto.

  • Varför står det att min mailadress är upptagen när jag försöker registrera ett konto?

    Med stor sannolikhet har du redan ett konto kopplat till mailadressen. Tryck på Glömt lösenord så skickas lösenordet till din mail.

  • Hur loggar jag in i Telenorappen?

    Dina inloggningsuppgifter är samma som de du har till Mina sidor. Har du inget användarkonto kan du skapa ett direkt i Telenorappen. Det tar bara en minut.