Hitta butik.

Hitta rätt bland alla våra butiker i listan nedan. På kartan ser du enkelt var din närmsta Telenor-butik ligger.

Vanliga frågor.

  • Hur kontaktar jag en specifik butik?

    Har du inte möjlighet att besöka en butik men behöver information som du enbart kan få från en specifik butik ringer du vår kundservice på 020-222 222 så hjälper vi dig.

  • Vilka tillbehör har ni i butikerna?

    Du hittar bland annat hörlurar, högtalare och mobilskal. Och dessutom trevlig personal som svarar på frågor. Välkommen in.

  • Kan jag köpa tillbehör på Telenor.se?

    Nej tyvärr. För närvarande kan du endast köpa tillbehör i någon av våra butiker.

  • Hur ser jag om produkten finns i lager i butiken/på webben?

    För att se om produkten finns i lager vid beställning på webben väljer du först modell, färg och minnesstorlek, därefter visas förväntad leveranstid under sammanställningen. Du kan även besöka din närmsta butik så hjälper vår personal dig där på plats. Har du inte möjlighet att ta dig till butik kan du ringa vår kundservice på 020-222 222 för information om vilka produkter som finns i specifik butik.

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    Det gör du på Mina sidor, under fliken för Abonnemang. Det kostar 250 kr. Ditt gamla kort fungerar tills du börjar använda det nya. Det nya börjar fungera direkt när du stoppar in det. Ditt nya sim-kort är ett multi-simkort, vilket innebär att det kommer i alla storlekar och fungerar oavsett vilken mobil och modell du har. 

Våra butiker.