•  
  • Driftstörning

Telenor Kundservice

  • Har du fått hjälp med ditt ärende?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre! Läs mer om vilka förbättringar vi genomfört genom våra kunders feedback på telenor.se/vi-lyssnar-pa-dig
  • Stäng
  •  
  • Driftstörning

Är saldot slut?

Ladda ditt kontantkort här.

100 GB trygg molnlagring av bilder och filmer ingår alltid kostnadsfritt i alla våra abonnemang. Lär mer om Capture.

Reparation & Skadeanmälan

Gör din skadeanmälan snabbt och enkelt på webben.
  • Krossad telefon

Telenor Kundservice

5 vanliga frågor

5 vanliga frågor

Hur köper jag extra surf?

Mobilabonnemang

Du kan enkelt köpa extra surf på Mina sidor eller genom att svara på de sms du får när surfmängden är förbrukad. Priserna är:

1 GB för 69 kr
2 GB för 129 kr
10 GB för 199 kr

Har du mobilt bredband hittar du information om extra surf här

Mina sidor

Tar din surf ofta slut?

Hos oss kan du byta till ett abonnemang som passar dig bättre utan att din bindningstid förlängs. Ring Kundservice på 020-222 222 så hjälper vi dig.

Kontantkort

Har du laddningen Fastpris 0,5 GB och uppåt kan du köpa till 1 GB extra surf (giltigt i 31 dagar) för 49 kronor. Tänk på att du kan behöva starta om mobilen för att den nya surfen ska kunna användas.

Ladda på mer surf

Vad händer om jag överstiger min surfvolym?

Om du har förbrukat ditt abonnemangs surfmängd meddelas du om det via sms. Du kan då inte surfa mer förrän din surf fylls på.

Vad kostar det att ringa och surfa i utlandet?
Här hittar du information om vilka priser som gäller för att ringa och surfa när du reser utomlands.
Hur låser jag upp en operatörslåst mobil?

Vi har samlat allt du behöver veta om operatörslåsta mobiler på ett och samma ställe.

Läs om hur du låser upp en mobil

Var hittar jag inställningar för mms/mobilsurf?
Här hittar du inställningar för att konfigurera mobilsurf och mms på din mobil.
Jag förstår inte min första faktura?
Om din första faktura från Telenor är lite högre än vad du räknat med kan det bero på att du får betala för lite mer än en period beroende på när i månaden du tecknade abonnemanget.

Läs mer om exempel och förklaringar

Gör slut med dyra räkningar

Ring prisvärt i ännu fler länder med Kostnadskoll.

Vi inför bättre priser och fler länder i tjänsten Kostnadskoll. Klicka på länken för att få koll på dina kostnader på ett smart sätt.

Är saldot slut?

Ladda ditt kontantkort här.

Säker backup med Capture

Spara bilder och filmer säkert i molnet med Capture-appen. Lär dig hur du gör i vår backup-skola.

  • Kontakta oss

    Öppet dygnet runt

Surfa utomlands
från 29 kr/dygn

Läs mer
  • Har du fått hjälp med ditt ärende?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre! Läs mer om vilka förbättringar vi genomfört genom våra kunders feedback på telenor.se/vi-lyssnar-pa-dig
  • Stäng