Byta mobil

Mot en förhöjd månadsavgift kan du byta mobil under bindningstiden. Kontakta oss när du hittat en modell som du hellre vill ha.

Beställning

Du behöver varken förlänga ditt abonnemang eller teckna ett nytt. Istället betalar du en förhöjd månadsavgift under 24 månader.

  • Du kan byta en gång under bindningstiden

  • Du behöver ha haft ditt abonnemang i minst en månad

  • Du gör din beställning hos oss på Kundservice, nummer 020-222 222 eller direkt från mobilen på nummer 222.

Fakturan

Din faktura kommer att innehålla 2 förhöjda månadsavgifter. En avgift för den gamla mobilen och en för den nya.

Förhöjd månadsavgift

Den förhöjda avgiftens storlek beror på vilken telefon du väljer. 

  • Den första förhöjda månadsavgiften avser den första mobilen du köpte tillsammans med abonnemanget. Avgiften faktureras under hela bindningstiden.
     
  • Avgiften för den nya mobilen är inte kopplad till abonnemangets bindningstid. Det är ett fast belopp som faktureras varje månad under 24 månader. Skulle du avsluta ditt abonnemang tidigare får du en slutfaktura på det belopp som är kvar.
  • Hittar du det du letar efter?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre!
  • Stäng

Kontakta oss

Har du frågor som du inte fått svar på?
  • Kontakta oss

Fråga Emma

Hej! Jag är Telenors digitala medarbetare Emma.
  • Emmas chatt