• Upplev fördelarna med Mina sidor.

    Mina sidor finns alltid tillgängligt när helst du behöver. Här får du tillgång till ett flertal smarta tjänster och kan hantera ditt abonnemang utefter dina behov. Registrera dig enkelt och upplev skillnaden.

    • Surfvolym mätare
    • Håll koll på din surfvolym

      • Se hur stor surfvolym du har kvar och hur mycket du använt
      • Köp till extra surfvolym
      • Beställ och avbeställ tjänster
    • Abonnemangsöversikt
    • Få full kostnadskontroll

      • Få specificerad information om ditt saldo
      • Få översikt på betalda och obetalda fakturor
      • Beställ trafikspecifikation
    • Hänglås säkerhet
    • Trygghet för ditt mobila liv

      • Hitta PUK-kod till mobilen via ditt registrerade konto
      • Stöldspärra ditt abonnemang
      • Beställ samtalsspärr

Driftstörningar

Här ser du aktuell information om eventuella större driftstörningar och hur de påverkar dina tjänster.

Driftstörningskarta

Här kan du se en översikt av aktuell information om driftstörningar med geografisk utbredning samt mindre, lokala driftstörningar.

Driftstörningskarta över Telenors nät

Planerade arbeten

Telenor utför löpande förbättrings- och underhållsarbeten av nätet och våra tjänster. Nedan kan du se de eventuella förbättringsarbeten vi har inplanerade och hur de tillfälligt kan påverka dina tjänster.

För närvarande har vi inga planerade arbeten.

Så arbetar vi med driftstörningar

Driftstörningar kan bero på antingen planerade förbättringsarbeten eller mer akuta problem.

Akuta driftstörningar

Vi är alltid beredda om något akut uppkommer som påverkar våra tjänster. Vår nätverksövervakning med kunniga tekniker jobbar dygnet runt, alla dagar på året. På julafton, såväl som på vardagar.

Om en driftstörning inträffar går omedelbart ett larm. Då börjar nätverksövervakningen direkt med åtgärdsarbetet, samtidigt som information läggs ut på den här sidan. Oftast löser nätverksövervakningen problemet på en gång. I vissa fall måste tekniker åka ut på plats, vilket medför att åtgärdstiden ibland blir längre än vad vi önskar.

Oavsett om det är ett planerat förbättringsarbete eller ett akut problem arbetar vi alltid för att det ska påverka dig som kund på minsta möjliga sätt!

Planerade förbättringsarbeten

Telenor utför löpande förbättrings- och underhållsarbeten av nätet och våra tjänster. Oftast märker du inte av arbetet, eftersom vi alltid försöker förlägga det nattetid så att du inte störs.

  • Hittar du det du letar efter?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre!
  • Stäng

Kontakta oss

Har du frågor som du inte fått svar på?
  • Kontakta oss pratbubbla

Fråga Emma

Hej! Jag är Telenors digitala medarbetare Emma.
  • Emmas chatt