Utökad service och extra trygghet med Telenor serviceavtal

 

Med Serviceavtal från Telenor får du som fastighetsägare en utökad service och en extra trygghet. Vi tar hand om felavhjälpande service i fastighetsnätet som ni äger och ansvarar för idag.

Vid tekniska problem felanmäler boende till vår kundservice som vanligt. Vi åtgärdar felet oavsett om det beror på Telenors nät eller fastighetsnätet som ägs av dig som fastighetsägare. Självklart kan även du som göra felanmälan till vår fastighetsägarservice.

Fördelar med Telenor Serviceavtal för Fastighetsägare och boende:

• Service omfattar fastighetsnätet från första uttaget i bostaden hela vägen till Telenor switchar som vi redan ansvarar för.

• Boende får snabbt hjälp vid fel i fastighetsnät. Genom att låta våra tekniker lösa problemet direkt istället för att skicka ärendet vidare till fastighetsägaren för åtgärd, minimeras tiden för avbrott.

• Boende behöver inte passa flera teknikerbesök, oftast räcker ett.

• Som fastighetsägare behöver du inte själv bekymra dig över att anlita tekniker.

• Förutsägbar kostnad för underhåll.

• Enkelt upplägg då det inte behöver avgöras från fall till fall om det handlar om fel i fastighetsägarens nät eller ej. Telenor löser problemen oavsett.

Gör en intresseanmälan

Du kan även kontakta oss på 0770-111 333 eller mejla avtalssupport@telenor.se 

För att vi ska kunna ge dig den information du önskar behöver du fylla i uppgifterna ovan. Vi sparar uppgifterna i max tre månader från det att du fått svar.