Skalbar molntjänst för alla kanaler i kundservice
Översikt i realtid, köer, SLA-nivåer och statistik
Callback, medlyssning och CRM-integrationer
Alla kanaler och funktioner du kan välja i Contact Center:
Chatt
Chatta med flera kunder samtidigt, ställ frågor på kö eller skicka vidare chattfrågor till medarbetare med rätt kompetens. Möjligheterna är obegränsade.
Tal
Personlig och professionell kundservice via telefon. Effektiva verktyg för att hantera förfrågningar, inspelningar och transaktioner direkt i molnet.
E-post
Omdirigera och köa e-postförfrågningar, skapa en personlig kö och ta emot fax via e-post. Avancerad routing, schema-läggning och CRM-åtkomst.
Sociala medier
Det är viktigt att ha en närvarande kundtjänst i sociala medier. Effektivisera arbetet för att kunna svara snabbt, bygga nätcommunities och öka kundlojaliteten.
Sms
Utnyttja kraften i sms-kommunikation. Gör kundnöjdhetsmätningar efter samtal, skicka påminnelser, aviseringar och spåra interaktioner.
Administrationsportalen
Du får en snabb översikt av alla ärenden oavsett kanal. Prioritera ärenden, skapa rapporter och övervaka aktiviteter i realtid. Det enda som behövs är en internetuppkoppling. Läs mer i produktbladet.
Utöka din växellösning
Contact Center integreras med Telenor One X växel. Jobba effektivare genom att samla allt i en applikation. Kontakta en företagsrådgivare så hjälper vi dig.