iZettle

Med den mobila kortläsaren iZettle Reader kan du ta betalt snabbt och säkert. Oavsett om din kund vill använda magnetremsa, chip med PIN-kod eller blippa kontaktlöst. Du är igång direkt via bluetooth i din mobil. iZettle Reader är 25 % snabbare än andra kortläsare.

Läs mer >

Wrebit

Checka av administrationen oavsett var du är. Med Wrebit kan du bokföra och fakturera snabbt och enkelt direkt i mobilen. Du får koll på företagets ekonomi, kan enkelt skicka momsrapporter till Skatteverket och får hjälp med vilket konto du ska bokföra på.

Läs mer >

Alltid hos Telenor

Helhetslösningar för företaget

Kundservice tillgängligt dygnet runt

Stabilt och säkert nät

Gör en snabb analys

Med en snabb behovsanalys får du en bra översikt och kan enkelt jämföra tjänster och lösningar. 
Gör behovsanalysen här

Därför valde Dr Denim iZettle

Butiken Dr Denim berättar hur det fungerar att ta betalt med iZettle och vilka fördelar de har upplevt. 
Läs mer och se filmen här

Kom igång: Flexibelt arbetssätt

Få ut det mesta av digitaliseringen. Här är guiden som hjälper dig att börja jobba mer flexibelt.
Ladda ner guiden här

Vanliga frågor

  • Hur tar jag betalt med iZettle?

    Det är enkelt att ta betalt med iZettle. Du skriver in summan i appen, sätter i eller drar kortet, ber köparen att signera eller trycka in sin PIN-kod och skickar iväg kvittot.

  • Kan jag ändra layouten på kvittona?

    Du kan skräddarsy informationen som visas på dina kvitton. Förutom företagets kontaktuppgifter har du även ett fritt text-fält där du kan lägga in öppettider etc.

  • Hur vet jag vilket konto jag ska bokföra på med Wrebit?

    Tryck på Bokför, välj att ladda upp bild eller ta bild och fotar av kvittot. Väljer pengar ut och skriver in total beloppet som kostnad. I händelselistan kan du välja vad kvittot rör sig om, ex förbrukningsmaterial. Du behöver inte ha någon koll på kontoplanen.

  • Vilka betalningssätt fungerar med iZettle Reader?

    iZettle Reader har stöd för chip, magnetremsa och kontaktlösa betalningar och fungerar med alla vanliga kort, liksom med Samsung Pay, Apple Pay och Android Pay.

Kundservice har alltid öppet

Vår kundservice öppet dygnet runt. Året runt. Ring oss på 222 från din mobil, eller 020 - 222 222 kostnadsfritt från hela världen. Snabba svar, guider, priser utomlands och felsökningshjälp hittar du enkelt i vår support. 
Gå till kundservice

Kontakta företagsrådgivare

Få personlig rådgivning för ditt företag av våra kunniga säljare. Ring oss på 0200-15 90 88, besök butik eller lämna dina uppgifter i vårt formulär så hör vi av oss.

Kontakta oss här