Välkommen att kontakta oss!

Kontakta Kundservice

Kundservice

Vår Kundservice har öppet dygnet runt, året om och du ringer kostnadsfritt från hela världen. Du kan även maila oss.
Ring 222 direkt eller 020-222 222
Från utlandet +46 (0) 708 222 222
Mail: mobilftg@telenor.se

Företagsrådgivare

Kontakta våra företagssäljare för personlig rådgivning.
Ring 0200-15 90 88 eller lämna dina uppgifter
i vårt kontaktformulär.

Hitta din närmaste butik

Vill du besöka oss? Här kan du leta upp din närmaste Telenorbutik eller återförsäljare.
Välkommen in!

Vanliga frågor och svar

  • Hur flyttar jag med mitt gamla nummer till er?

    När du gör din beställning på telenor.se kan du i samband med att du fyller i dina personuppgifter välja Flytta mitt nuvarande nummer från en annan operatör.

    Du får då ett tillfälligt nummer från oss som du kan ringa med under tiden vi flyttar ditt nummer. Flytten tar cirka 6 arbetsdagar.

  • Vad kostar det att ringa, sms:a och surfa i utlandet?

    Här hittar du våra priser i utlandet.
    Trevlig affärsresa!

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort?

    Om ditt sim-kort har slutat att fungera, behöver ersättas eller uppgraderas kan du snabbt och enkelt beställa ett nytt via Företagsportalen eller Mina sidor. Ditt gamla sim-kort är aktivt ända fram tills att du aktiverar ditt nya. Läs mer om hur du aktiverar sim-kort.

  • Vilken överlåtelseblankett ska jag använda?

    Blanketter hittar du här.

  • Var hittar jag aktuell information om eventuella driftstörningar?

    På driftstörningskartan kan du se en översikt av aktuell information om driftstörningar med geografisk utbredning samt mindre, lokala driftstörningar.

    Driftstörningskarta över Telenors nät

Här hittar du fler sätt att nå oss

Vår Kundservice besvarar dina samtal dygnet runt, året om. Du kan också maila eller kontakta oss via brev, adresser hittar du här. Har du frågor om ett pågående reparationsärende kontakta serviceverkstaden.

Kontakta serviceverkstaden

Har du ett pågående reparationsärende kan du följa det på Serviceportalen, eller läsa i den servicehandbok som du fick vid inlämning av din produkt. Du är också välkommen att ringa till vår serviceverkstad på 040-680 30 70. Serviceportalen

Adresser

Skicka brev:

Telenor Sverige AB
371 80 Karlskrona

Telenor Sverige AB:s Huvudkontor
Organisationsnummer: 556421-0309
Besöksadress: Katarinavägen 15
Postadress: 116 88 Stockholm
Leveransadress: Stadsgården 14, 116 45 Stockholm 
Karta på Google Maps

Telenor Sverige AB:s Karlskronakontor
Organisationsnummer: 556421-0309
Besöksadress: Campus Gräsvik 12
Postadress: 371 80 Karlskrona
Telefonnummer: 0455-331 000 (utomlands +46 455 331 000)
Faxnummer: 0455-331 222 (utomlands +46 455 331 222)
Karta på Google Maps

Ledningsgrupp för Telenor Företag

Välkommen att kontakta Telenor företags ledningsgrupp om du har några frågor, tankar eller idéer.