Kundservice för företag

Vi finns här för dig om du har frågor eller behöver hjälp med att hitta skräddarsydda lösningar som passar just ditt företag. Ring oss, chatta eller ta hjälp av våra guider med information här på webben. Välj det sätt som passar dig bäst. 

Kom igång med Telenor One X växel i appen och på datorn

Här hittar du all information och guider för att komma igång med vår nya mobilapp, webbgränssnitt och One X Softphone. För att logga in använder du Telenor ID, vilket ger dig enkel och säker åtkomst till alla funktioner.

Kontakta oss

Personlig företagsservice

Vi hjälper dig med all rådgivning digitalt via chatt, telefon eller video.

Öppettider
Vardagar: kl. 8–18
Helgdagar: Stängt

Starta en chatt genom att klicka på ikonen som syns i det nedre högra hörnet.

Vill du hellre ringa eller boka tid, se våra kontaktuppgifter.

Testa du med!

Fixa själv i Mitt Företag

Som företagskund kan du lösa flera ärenden själv i Mitt Företag. Du kan bland annat fylla på surf, spärra sim-kort, se PUK-kod och abonnemangsuppgifter. Är du administratör i Mitt Företag kan du också hantera företagets fakturor och tjänster.

  

Möt några av oss som jobbar på företagsservice

Gulsin

Gulsin är fakturaspecialisten som alltid hittar en lösning när internetuppkopplingen krånglar. Som nyutbildad civilekonom får hon chansen att använda sina kunskaper i praktiken. Om du funderar på vad du ska äta till middag ikväll kan du fråga Gulsin om recepttips.

Casper

Casper är den säljinriktade agenten som tror att ett ärligt och rättvist bemötande är nyckeln till att skapa ett långsiktigt förtroende. Förutom att vara expert på att svara på era servicefrågor är Casper väldigt intresserad av historia, i synnerhet romarriket.

Mitt Företag

Logga in

Chatta, ring eller boka tid

Kontakta kundtjänst

Fler sätt att nå oss

Våra kontaktuppgifter