Hur hanterar jag mitt Telenor ID-konto?

När du är inloggad i Mitt Företag kan du enkelt hantera ditt Telenor ID-konto. Här kan du byta lösenord, uppdatera telefonnumret dit engångskoden skickas, logga ut från olika enheter eller till och med radera ditt Telenor ID-konto. Det är smidigt att göra ändringar och hålla ditt konto uppdaterat för att säkerställa att din information är korrekt och skyddad.

Gå till Mina Uppgifter

  1. Logga in på Mitt Företag
  2. Klicka på Mina Uppgifter och välj därefter Ändra uppgifter för att komma till sidan där du kan hantera ditt Telenor ID-konto.

    Under Min profil kan du:
    - Ändra ditt mobilnummer.
    - Uppdatera din mejladress.
    - Byta lösenord.
    - Logga ut från en specifik tjänst.
    - Logga ut från alla enheter för ökad säkerhet.
    - Radera ditt Telenor ID-konto.