Mobiltelefoni

Här hjälper vi dig med allt som rör din jobbmobil, från abonnemang, sim-kort och mobilguider till tjänster, priser och blanketter.

Just nu frågar många om:
Beställ och aktivera e-sim
Flytta nummer mellan företag och privatperson

Börjar surfen ta slut?

Beställ extra surf till jobbmobilen, du kan betala direkt med kontokort eller Swish.

Köp extra surf här

  

  

Ditt abonnemang i Mitt Företag

I Mitt Företag kan du som användare få koll på ditt företagsabonnemang. Du kan bland annat:

  • Se hur mycket jobbsurf du har använt och köp mer om du behöver
  • Spärra sim-kort
  • Se PUK-kod och abonnemangsuppgifter

  

Frågor och svar om abonnemang

  • Ja, om du har bindningstid kvar så kan du byta till ett företagsabonnemang med likvärdig eller högre månadsavgift. När du byter abonnemang så följer bindningstiden med från det gamla abonnemanget till ditt nya.

    Kontakta oss om du vill byta ditt företagsabonnemang.

  • Vill du flytta ett telefonnummer till eller från Telenor kan du göra en portering, även en så kallad nummerflytt.  

    Om du vill flytta ditt mobilnummer från Telenor till en annan operatör behöver du först se över din bindningstid. Om du inte har någon bindningstid kvar kan din nya operatör hjälpa dig med flytten. Har du bindningstid kvar kan du istället kontakta oss på 020-222 222 så ordnar vi med slutfakturan.

    Så flyttar du ditt mobil- eller fastnätsnummer

  • När bindningstiden går ut försvinner bindningsrabatten men ditt abonnemang fungerar precis som vanligt. Väljer du att förlänga ditt abonnemang i ytterligare 24 månader får du en ny bindningsrabatt.

  • Från samma stund som du börjar använda abonnemanget eller automatiskt 90 dagar från då du tecknade abonnemanget.

  

Mitt Företag

Logga in

Chatta, ring eller boka tid

Kontakta kundtjänst

Fler sätt att nå oss

Våra kontaktuppgifter