Långsam surf eller inget nätverk?

Upplever du plötsligt att du inte kan gå ut på nätet, eller att hastigheten blivit väsentligt lägre än normalt? Gå igenom vår checklista för att se om det kan lösa problemet.

  • Starta om mobilen.
    En omstart kan lösa många problem.
  • Kolla på Mitt Företag om din surf är slut.
  • Uppdatera din mobil till den senaste versionen.
    Gå in på inställningarna för att se om det finns en ny uppdatering.
  • Se vår karta över aktuella driftstörningar i ditt område.
    Se eventuella driftstörningar här
  • Se vår täckningskarta om du befinner dig i ett område där täckningen är dålig.
    Se vår täckningskarta här
  • Kolla inställningarna i mobilen.
    Gå till åtkomstpunknamn (APN) under mobilnätverk. APN ska vara services.telenor.se
Mitt Företag

Logga in

Chatta, ring eller boka tid

Kontakta kundtjänst

Fler sätt att nå oss

Våra kontaktuppgifter