Service och garanti

Få hjälp med din trasiga mobil via vår samarbetspartner om du har ett garantiärende eller inte har försäkringen Trygg48.

Har du inte försäkringen Trygg 48?

Har du inte försäkringen Trygg48 via oss kan du ändå få hjälp med en trasig mobil via vår samarbetspartner. När du har registrerat skadan får du vidare information från vår samarbetspartner hur man går tillväga, vad nästa steg är och kostnadsförslag. Fakturering sker per faktura. 

Har du ett garantiärende?

Har din telefon gått sönder under garantiperioden får du hjälp med detta via vår samarbetspartner, även om du har Trygg48. Du registrerar skadan och när detta är gjort får du vidare information hur du går tillväga. Skulle skadan mot all förmodan inte inkluderas av garantin blir du kontaktad. 

Här kan du läsa mer om hur du gör ett reparationsärende

 

Vanliga frågor

  

  

Mitt Företag

Logga in

Chatta eller ring

Kontakta kundtjänst

Boka tid för ditt supportärende

Boka din tid här