Få hjälp av specialister med lång erfarenhet och djup kompetens. Våra supportavtal ger dig tillgång till service och support för att trygga din IT-miljö. Avtalet kan dessutom baseras på olika SLA-nivåer beroende på hur kritisk din IT-miljö är.
Vår ServiceDesk – din kontakt
Genom vår Servicedesk får du kontakt med specialister som har lång erfarenhet av IT-infrastruktur och som är beredda att agera på ditt ärende. Vi arbetar enligt ett ”best practice”-ramverk som säkerställer att du som kund alltid får rätt kvalité och support på dina tjänster.
Service & Support - Assist
För dig som önskar en renodlad supporttjänst passar Service & Support Assist. Med Assist får du en prioriterad kanal in i vår Servicedesk för ärenden med garanterade responstider (från 0,5h till 3h) mot en fast månadsavgift.
Service & Support - Standard & Premium
Vår Standard – och Premiumtjänst är designad för dig som önskar ett helhetspaket med full service och support, valbara SLA-nivåer inklusive utbyte av felaktig hårdvara (RMA). Förutom baskomponenterna Servicedesk, felsökning och felavhjälpning så ingår även bl.a. RMA, mjukvaruppdateringar och SP-Admin.
Övervakning
Våra specialister realtidsövervakar komponenter som ingår i din IT-infrastruktur. Du får fullständig trygghet med ett proaktivt arbetssätt. Vi använder en teknologioberoende övervakningslösning som ger dig en helhetsbild av hela nätverket och de objekt som övervakas.