Service och support

Vi erbjuder service och support inom nätverk och säkerhet.

Få hjälp av specialister med lång erfarenhet och djup kompetens. Våra supportavtal ger dig tillgång till service och support för att trygga din IT-miljö. Avtalet kan dessutom baseras på olika SLA-nivåer beroende på hur kritisk din IT-miljö är.

Vår ServiceDesk – din kontakt

Genom vår Servicedesk får du kontakt med specialister som har lång erfarenhet av IT-infrastruktur och som är beredda att agera på ditt ärende. Vi arbetar enligt ett ”best practice”-ramverk som säkerställer att du som kund alltid får rätt kvalité och support på dina tjänster.

Service & Support - Assist

För dig som önskar en renodlad supporttjänst passar Service & Support Assist. Med Assist får du en prioriterad kanal in i vår Servicedesk för ärenden med garanterade responstider (från 0,5h till 3h) mot en fast månadsavgift.

Service & Support - Standard & Premium

Vår Standard – och Premiumtjänst är designad för dig som önskar ett helhetspaket med full service och support, valbara SLA-nivåer inklusive utbyte av felaktig hårdvara (RMA). Förutom baskomponenterna Servicedesk, felsökning och felavhjälpning så ingår även bl.a. RMA, mjukvaruppdateringar och SP-Admin.

Kontakta oss

Vad är nästa steg för ert företag?

Boka rådgivning med en av våra experter. Genom att kartlägga era behov kan vi tillsammans hitta en skräddarsydd lösning som passar just er verksamhet.