Nu blir Telenor och Bredbandsbolaget ett.

Den uppkopplade vardagen påverkar också hur vi jobbar. Vi surfar lika mycket på kontoret som när vi är på språng. Det enda som skiljer är vilken typ av uppkoppling vi har. Därför blir Bredbandsbolaget och Telenor nu ett. För att du ska kunna samla mobilt och bredband under ett och samma tak. Med både mobilt och bredband samlat hos oss kan vi bli bättre tillsammans och hjälpa ditt företag.

Så vad händer nu?

Som kund hos Telenor får du tillgång till kundservice och möjligheten att få värdefulla tips och råd av våra företagsrådgivare.


Är ditt företag tidigare kund hos Bredbandsbolaget kommer du känna dig hemma hos Telenor, eftersom Bredbandsbolaget sedan länge har varit en del av Telenorfamiljen.

Vi finns här för dig
Från och med nu finns kundservice för alla fasta och mobila tjänster hos Telenor. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på telefonnummer 020-222 222 eller besök telenor.se/foretag. På webben hittar du guider, felsökningshjälp och svar på vanliga frågor.

Frågor och svar

Här har vi samlat lite bra-att-ha-info där du hittar svar på de vanligaste frågorna.

Mobilabonnemang

Med företagsabonnemanget Obegränsat behöver du inte oroa dig för att surfen ska ta slut och abonnemanget är dessutom redo för 5G. Fria samtal mellan kollegorna ingår, inte bara inom Sverige utan i hela världen!

Bredband

Med Telenors bredbandslösningar får ditt företag en snabb och säker internetanslutning, full med valmöjligheter. Vi kan erbjuda bredband i hela Sverige, via fiber, bredbandsuttaget eller telefonjacket.