Telenor Företag toppar årets SKI-mätning
Telenor Företag belönas med delad första plats i Svenskt Kvalitetsindex årliga mätning bland mobilkunder i företagsmarknaden.
Telenor är den operatör inom kategorin B2B som har ökat mest (+2,9) sedan förra årets mätning. Dessutom ökar vi i SKI-mätningen för fjärde året i rad!
Kunderna som har svarat i undersökningen upplever oss som ett företag som tar samhällsansvar och värdesätter sina kunder. Vi ger bra värde för pengarna och har tydligt förbättrat våra produkter och erbjudanden.
”Vi är glada att se att våra ansträngningar och aktiviteter inom många olika delar av företaget har gett resultat och förbättrat kundnöjdheten så mycket på bara ett år. Idag är vi alla glada för den välförtjänta bekräftelsen. Vi kommer att fortsätta lyssna på våra kunder och möta den feedback vi får med konkreta initiativ och stort engagemang.”
Bjørn Ivar Moen, VD Telenor Sverige
Nu fortsätter vi arbetet med att göra allt vi kan för att utveckla våra arbetssätt och för att kunna ge er den absolut bästa servicen.
Läs mer om mätningen här