Vad kan vi hjälpa dig med?

Vanliga frågor och svar

  • Vad kostar det att ringa, sms:a och surfa i utlandet?

    Här hittar du våra priser i utlandet.
    Trevlig affärsresa!

  • Varför får jag betala för flera månader på min första faktura?

    Om du precis har fått din första faktura så kanske du upplever att den inte stämmer. Anledningen är att ni betalar era fasta avgifter i förskott och att abonnemangsstart sällan sammanfaller med våra brytdatum. Läs mer om första fakturan här.

  • Vilken överlåtelseblankett ska jag använda?

    Blanketter hittar du här.

  • Hur gör jag för att köpa till extra surf?

    Om surfen på ditt abonnemang börjar ta slut eller om du kommer behöva mer surf en månad kan du fylla på med extra surf för ett fast pris.

    Beställ via sms

    Antal GB Pris Så här beställer du
    Extra mobildata 0,5 GB 49 kr Sms:a 0,5 till 10515
    Extra mobildata 1 GB 89 kr Sms:a 1 till 10515
    Extra mobildata 2 GB 129 kr Sms:a 2 till 10515
    Extra mobildata 3 GB 149 kr Sms:a 3 till 10515
    Extra mobildata 5 GB 179 kr Sms:a 5 till 10515
    Extra mobildata 10 GB 249 kr Sms:a 10 till 10515


    Du kan även fylla på med extra surf inne på Mina sidor och i Företagsportalen.

    Surfen du köper till är giltig fram till dess att en ny fakturaperiod startar.

    Priserna är angivna exkl. moms

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort?

    Om ditt sim-kort har slutat att fungera, behöver ersättas eller uppgraderas kan du snabbt och enkelt beställa ett nytt via Företagsportalen eller Mina sidor. Ditt gamla sim-kort är aktivt ända fram tills att du aktiverar ditt nya. Läs mer om hur du aktiverar sim-kort.

  • Var hittar jag aktuell information om eventuella driftstörningar?

    På driftstörningskartan kan du se en översikt av aktuell information om driftstörningar med geografisk utbredning samt mindre, lokala driftstörningar.

    Driftstörningskarta över Telenors nät

  • När får jag min iPhone X?

    Har du köpt en iPhone X med längre leveranstid, får du ett sms med ditt ordernummer fyra dagar efter att du lagt din beställning. Då kan du följa din order här.

  • Finns iPhone X i lager?

    Här kan du följa lagerstatus/beräknade leveranstider för iPhone X.

Hitta svar på din fråga

Stäng

Det verkar som att du söker på ett personnummer, telefonnummer eller en mailadress. Prova att söka på ett ord eller en fråga istället.

Vanliga frågor och svar om
    Se alla resultat
    Just den frågan har vi inget svar på

    Inget förslag hittades

    Välkommen att kontakta oss!

    Kontakta Kundservice

    Kundservice

    Vår Kundservice har öppet dygnet runt, året om och du ringer kostnadsfritt från hela världen. Du kan även maila oss.
    Ring 222 direkt eller 020-222 222
    Från utlandet +46 (0) 708 222 222
    Mail: mobilftg@telenor.se

    Hitta din närmaste butik

    Vill du besöka oss? Här kan du leta upp din närmaste Telenorbutik eller återförsäljare.
    Välkommen in!

    Driftstörningar

    Du hittar mer information om alla aktuella driftstörningar här