Långsam surf eller inget nätverk?

Upplever du plötsligt att du inte kan gå ut på nätet, eller att hastigheten blivit väsentligt lägre än normalt? Gå igenom vår checklista för att se om det kan lösa problemet.

  • Starta om mobilen.
    En omstart kan lösa många problem.
  • Kolla på Mitt Företag om din surf är slut.
  • Uppdatera din mobil till den senaste versionen.
    Gå in på inställningarna för att se om det finns en ny uppdatering.
  • Se vår karta över aktuella driftstörningar i ditt område.
    Se eventuella driftstörningar här
  • Se vår täckningskarta om du befinner dig i ett område där täckningen är dålig.
    Se vår täckningskarta här
  • Kolla inställningarna i mobilen.
    Gå till åtkomstpunknamn (APN) under mobilnätverk. APN ska vara services.telenor.se

Vanliga frågor

  • Vi samlar ihop alla synpunkter kring täckning som kommer från våra kunder. Synpunkterna blir sedan, tillsammans med övriga mätningar i nätet, underlag för de ut- och tillbyggnader vi gör i våra nät.

  • Troligtvis når vi inte ända fram på grund av tjocka väggar eller fönster. Prova från ett annat ställe i ditt hem. Får du det inte att fungera finns vi till din hjälp på 020-222 222. 

  

  

Mitt Företag

Logga in

Chatta eller ring

Kontakta oss

Fler sätt att nå oss

Våra kontaktuppgifter