Telefonilösningar  

Att välja rätt telefoni för företag har aldrig varit lättare. Vi har abonnemangen och tjänsterna som förenklar kommunikationen på ditt företag. Samla kollegorna och få förmånliga erbjudanden.

Företagsabonnemang

Vi har abonnemang för olika behov. Jämför och välj det som passar dig. EU-roaming ingår i alla Affärspaket med fria samtal, sms och mms. Du kan använda 1-100 GB surf när du reser utomlands inom EU.

Läs mer >

Mobiltelefoner

Vi har ett stort urval av populära företagsmobiler och även många erbjudanden. Beställ snabbt online, besök butik eller kontakta oss. Du har alltid fri frakt och anslutningsavgift när du beställer i webbutiken.

Läs mer >

Fast telefoni

Det finns flera fördelar med Fast telefoni – som lägre samtalskostnader, tillgång till avancerade telefonitjänster och bättre tillgänglighet. Hos Telenor får du dessutom en telefonilösning anpassad efter dina behov.

Läs mer >

Sms-tjänster

Effektivt, snabbt och flexibelt. Skicka sms till kunder, anställda och medlemmar över hela världen. Allt som behövs är en internetuppkoppling. Du kan skicka och ta emot sms från alla operatörer och mobiler.

Läs mer >

Samla kollegorna

Samla alla företagets abonnemang hos Telenor och få förmånlig rabatt, teckna ett företagsavtal så ger vi dig upp till 10%* rabatt på företagets samtliga abonnemang. Du sparar helt enkelt pengar när du samlar kollegorna.

Läs mer >

Mobilförsäkring

Ibland händer det som inte får hända. Om din mobil mobil eller surfplatta skadas, går sönder, försvinner eller stjäl behöver du inte vänta länge. Du får en likvärdig enhet i din hand redan inom två arbetsdagar.

Läs mer >

VoLTE

Med VoLTE får du ännu högre samtalskvalitet vilket gör det lättare att prata i bullriga miljöer och det blir också möjligt att fortsätta surfa i 4G-hastighet under pågående samtal, och inte bara 3G-nätet.

Läs mer >

WiFi-samtal

WiFi-samtal är en tjänst som gör det möjligt att ringa via WiFi-nät. Du kan använda det WiFi-nät som finns på kontoret, ditt hemma-nätverk eller något annat WiFi-nätverk som finns där du tidigare haft sämre mobiltäckning.

Läs mer >

Alltid hos Telenor

Helhetslösningar för företaget

Kundservice tillgängligt dygnet runt

Stabilt och säkert nät

Få koll på 2 minuter

Svara på snabba frågor för att få en översikt på företagets kommunikationsbehov. 
Gör vår behovsanalys här

Ta hjälp av checklistan

Ställ rätt frågor när du ska hitta rätt kommunikationslösning för ditt företag. 
Ladda ner checklistan här

Det digitala arbetssättet

Varannan vill jobba flexibelt och nio av tio vill kunna styra över arbetstiden. 
Ladda ner Sifo-rapporten

Vanliga frågor

  • Hur tar jag en backup på mina bilder och kontakter?

    Till din hjälp har vi tagit fram två grymma, kostnadsfria appar. Med Capture för du enkelt över alla bilder och filmer från en enhet till en annan. Och med appen Mina kontakter flyttar du över din telefonbok.

    Det finns även guider över hur du säkerhetskopierar hela din mobil här.

  • Hur flyttar jag med mitt gamla nummer till er?

    När du gör din beställning på telenor.se kan du i samband med att du fyller i dina personuppgifter välja Flytta mitt nuvarande nummer från en annan operatör.

    Du får då ett tillfälligt nummer från oss som du kan ringa med under tiden vi flyttar ditt nummer. Flytten tar cirka 6 arbetsdagar.

  • Jag har bindningstid kvar, kan jag byta mobil ändå?

    Du får ha max 6 månader kvar på din bindningstid för att kunna förlänga ditt abonnemang med något av våra befintliga abonnemang. Om du förlänger ditt abonnemang kan du vid beställning välja att behålla ditt nummer.

  • Vad innebär Telenor Try?

    Som ny kund hos Telenor får du möjlighet att testa abonnemang och täckning i 30 dagar, innan du bestämmer dig för att använda oss. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du hunnit nyttja abonnemanget. Telenor Try kan utnyttjas en gång per år och person. Läs mer om Telenor Try

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort?

    Om ditt sim-kort har slutat att fungera, behöver ersättas eller uppgraderas kan du snabbt och enkelt beställa ett nytt via Företagsportalen eller Mina sidor. Ditt gamla sim-kort är aktivt ända fram tills att du aktiverar ditt nya. Läs mer om hur du aktiverar sim-kort.

Kundservice har alltid öppet

Vår kundservice öppet dygnet runt. Året runt. Ring oss på 222 från din mobil, eller 020 - 222 222 kostnadsfritt från hela världen. Snabba svar, guider, priser utomlands och felsökningshjälp hittar du enkelt i vår support. 
Gå till kundservice

Kontakta företagsrådgivare

Få personlig rådgivning för ditt företag av våra kunniga säljare. Ring oss på 0200-15 90 88, besök butik eller lämna dina uppgifter i vårt formulär så hör vi av oss.

Kontakta oss här