Ingen uppläggningsavgift - Köp online, spara 250 kr

Apple iPhone 11 Pro Max

Apple iPhone 11 Pro Max

Trippelkamera och Super Retina XDR-skärm

 

Mobilen har utgått men ta gärna en titt på våra rekommendationer.

Trippelkamera på iPhone Pro Max

Trippelkamera för proffsen

Med nya Apple iPhone 11 Pro Max tar du fotograferandet till en helt ny nivå. Med ultravidvinkel, vidvinkel och tele-inställningar kommer du att kunna anpassa dig till alla olika situationer. Du kommer att kunna ta bilder i mörker, och ta bilder som upptar hela skärmen. Snyggare än så här blir det inte. 

 

iPhone 11 Pro Max i midnattsgrön

Maxad skärm på 6,5 tum

En skärm för dig som vill ha allt. Med en Super Retina XDR Display kan du se filmer i högsta HDR-kvalitet. Den nya Haptic Touch-tekniken gör det ännu snabbare att interagera med skärmen. Baksidan består av matt glas och hela skärmen består av 100% återvunnen aluminium. iPhone 11 Pro Max kommer i färgerna rymdgrå, silver, guld och i vacker midnattsgrön. 

 

  • Ta selfies med iPhone 11 Pro Max

    Selfiekamera med vidvinkel

    Med den smarta selfiekameran kan du välja vanligt format – eller ta en vidvinkelbild med dina kompisar. Eller filma dig själv i slowmotion för största möjliga wow-effekt.

  • iPhone 11 Pro Max i vattenstrålar

    Tål kaffe och läsk

    IP68-klassningen gör att mobilen tål vatten på upp till 4 meter i 30 minuter. Och spiller du ut hela kaffekoppen gör inte heller det något. 

  • Hand håller i iPhone 11 Pro Max som visar ett mobilspel

    A13 Bionic-chip

    iPhone 11 Pro Max kommer med ett A13 Bionic-chip. Tillsammans med iOS 13 kommer du att få tillgång till den allra senaste tekniken på marknaden.

Hjälp med ditt köp? Ring oss på 0200-111 901.

  • Här kan du se vad leveranstiden för nya iPhone är om du beställer idag.

    iPhone 12

    iPhone 12 64 GB Svart: Vecka 46-47
    iPhone 12 64 GB Vit: Vecka 46-47
    iPhone 12 64 GB Röd: Vecka 46-47
    iPhone 12 64 GB Blå: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 64 GB Grön: Vecka 46-47

    iPhone 12 128 GB Svart: Vecka 45-46
    iPhone 12 128 GB Vit: Vecka 44-45
    iPhone 12 128 GB Röd: Vecka 45-46
    iPhone 12 128 GB Blå: Vecka 45-46
    iPhone 12 128 GB Grön: Vecka 46-47

    iPhone 12 256 GB Svart: Vecka 44-45
    iPhone 12 256 GB Vit: Vecka 45-46
    iPhone 12 256 GB Röd: Vecka 45-46
    iPhone 12 256 GB Blå: Vecka 44-45
    iPhone 12 256 GB Grön: Vecka 44-45


    iPhone 12 Pro

    iPhone 12 Pro 128 GB Grafit: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 128 GB Silver: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 128 GB Guld: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 128 GB Stillahavsblå: Obekräftad leveranstid

    iPhone 12 Pro 256 GB Grafit: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 256 GB Silver: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 256 GB Guld: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 256 GB Stillahavsblå: Obekräftad leveranstid

    iPhone 12 Pro 512 GB Grafit: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 512 GB Silver: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 512 GB Guld: Obekräftad leveranstid
    iPhone 12 Pro 512 GB Stillahavsblå: Obekräftad leveranstid

  • Du kommer att kunna se den beräknade leveranstiden på telenor.se/leveransinfo genom att fylla i personnummer/organisationsnummer och det ordernummer (S000000) du får på sms. 

    På telenor.se/leveransinfo kan du dessutom se steg för steg hur det funkar med beställning och leverans av din nya iPhone.

  • Ja du kan byta med Change, det funkar precis som vanligt. Du kan göra bytet i en av våra butiker eller hos våra återförsäljare Elgiganten eller Media Markt.

    Beställer du hos vår kundservice eller i butik säger du bara att du vill byta med Change, beställer du på nätet fyller du i att du vill använda Change. I alla fall får du välja i vilken av våra butiker bytet ska ske.

  • Välj den mobil och det abonnemang du vill ha. När du har fyllt i dina personuppgifter får du frågan om du vill flytta med ditt telefonnummer från en annan operatör. 

    För att flytta (portera) ditt nuvarande nummer från en annan operatör, måste du vara registrerad som ägare på det nummer du vill flytta. Du får inte heller inte ha någon bindningstid kvar hos din tidigare operatör.

    Mer om hur du flyttar ditt nummer

  • Saker att tänka på innan du byter

    • Din mobil ska fungera. Har den mindre skador exempelvis repor eller sprickor kan du byta mot att du betalar extra.
    • Har du reparerat din mobil ska det ha skett hos en auktoriserad verkstad, som bara använder originaldelar.
    • Du ska ha betalat av halva delbetalningen på din mobil för att kunna byta utan att behöva betala extra vid bytet.
    • Får du en ny månadskostnad behöver vi göra en ny kreditbedömning.
    • Säkerhetskopiera alltid din mobil innan du går till butik. Säkerhetskopian gör det möjligt att föra över all information från din gamla till din nya mobil.
    • Har du försäkringen Trygg 48 kan du byta till en ny mobil oavsett i vilket skick din nuvarande är i.

    Du kan börja ditt byte här så får du ett sms när din nya mobil finns att hämta i den butik du har valt. Du kan givetvis byta direkt i någon av våra butiker eller hos våra återförsäljare Media Markt eller Elgiganten. 

  • För dig som har ett abonnnemang för mobiltelefoni och mobilt bredband 

    Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i din moblil eller surfplatta. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.

    För dig som har ett abonnemang för bredband, tv eller hemtelefoni via bredband

    Bredband via fiber: Du börjar betala när bredbandet är aktiverat eller automatiskt sju dagar efter din beställning.

    Bredband via telefonjacket: Du börjar betala när bredbandet är inkopplat.

    Tv: Du börjar betala fem dagar efter att du har beställt ett tv-paket hos oss.

    Hemtelefoni via bredband: Du börjar betala när bredbandet är inkopplat, när ditt telefonnummer har flyttats till Telenor eller sju dagar efter din beställning om du valt ett nytt nummer och inte aktiverat det.

    Tänk på att din första faktura täcker abonnemangsavgifter för två månader i förskott. 

  • Du har alltid 14 dagars öppet köp när du tecknar ett mobilabonnemang hos oss. Under den tiden att du möjlighet att testa mobilabonnemanget och täckningen. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du har hunnit utnyttja abonnemanget. 

  • Om du har Telenor Change kan du byta din mobil även om du har bindningstid kvar. Du kan se om du har Telenor Change i Mitt Telenor-appen eller genom att knappa in ditt nummer på den här sidan


    Har du inte Change kan du självklart byta mobil ändå, trots att du har bindningstid kvar. Det gör du genom att uppgradera till ett av våra nya abonnemang. Börja med att välja mobil. Därefter markerar du att du vill förändra befintligt mobilabonnemang under rubriken "Välj hur du vill köpa din mobil".  

  • På följande sidor kan du läsa mer om hur du säger upp ditt abonnemang:

    Avsluta mobilabonnemang

    Avsluta tv- och bredbandsabonnemang

    Avsluta Telenor Stream Film & Serier

  • Innan du köper en mobil eller ett mobilabonnemang gör vi en kreditkontroll. Det är i samband med den som du behöver identifiera dig med BankID. På det sättet säkerställer vi att du är du, det vill säga att det är rätt person som godkänner att kreditkontrollen utförs.

  • När du köper mobil med delbetalning hos oss kan du byta till en ny efter 12 månader utan att det kostar extra. Vill du byta tidigare eller om din mobil har en skada kan du göra det mot att du betalar en summa. Här kan du se när just du kan byta till en ny mobil.

  • Det kan du kolla på två sätt. Antingen här på webben, eller i appen Mitt Telenor.

  • När du som konsument beställer en tjänst eller produkt på telenor.se, per telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför en butikslokal) har du ångerrätt enligt distansavtalslagen. Denna ångerrätt innebär att du har rätt att ångra ditt köp inom en så kallad ångerfrist på 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. Om du köper en tjänst räknas ångerfristen från dagen efter du ingick avtalet. Kom ihåg att du debiteras för eventuella trafikavgifter under den tiden då du använt tjänsten.

    Mer information om ångerrätt hittar du på Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se om distansavtalslagen och ångerrätt.

    Mobiltelefoni

    Som ny mobilkund hos Telenor har du utöver den lagstadgade ångerrätten även Öppet köp, vilket innebär att du alltid har möjlighet att prova abonnemang och täckning i 14 dagar.

    Bredband och tv

    Här hittar du information om ångerrätt.

  • Med Telenor Familj kan du samla familjen i ett abonnemang. Ni delar då på surfen som hör till det abonnemanget. Allt samlas på en faktura och ju fler ni är, desto mer pengar sparar ni. Dessutom ringer ni fritt inom familjen i hela världen!

    Om du har ett av våra nya abonnemang (tecknade fr o m 2018-09-06)
    Då spelar det ingen roll vilket abonnemang ni delar på, det kan vara allt mellan Obegränsat och 4 GB surf. Du som vill starta er Telenor Familj kommer ha huvudabonnemanget och vara betalansvarig. Till huvudabonnemanget kan du sen lägga till upp till åtta användare. Du får välja om användaren ska kunna ringa, smsa och surfa och ha ett eget mobilnummer, eller bara kunna surfa (perfekt för surfplattan).

    Mer om Telenor Familj

    Om du har vår äldre abonnemangsform Telenor Frihet
    Då gäller samma som för våra nya abonnemang men endast för surfmängden 20 GB eller mer. Vill du lägga till fler användare behöver du uppgradera till något av våra nya abonnemang. Det kan du göra även om du har bindningstid kvar på ditt nuvarande abonnemang.

    Mer om fördelarna med våra nya abonnemang och hur du byter här

  • I Mitt Telenor har du full kontroll på dina abonnemang. Där kan du bland annat se saldo, fakturor, fördela och köpa mer surf. Mitt Telenor finns både här på webben och som app.