Ingen uppläggningsavgift - Köp online, spara 250 kr

Samsung Galaxy Note10+

Större upplevelse

Skärmen på Galaxy Note10+ är en så kallad Infinity display som täcker 95 procent av skärmytan. Du kan titta på filmer i formatet 19:9 och få en större upplevelse. Samtidigt kan du enkelt multitaska och köra flera olika appar på skärmen som mäter hela 6.8 tum. Dessutom har du fingeravtrycksläsare direkt på skärmen så du snabbt kan låsa upp mobilen.

Samsung Galaxy Note10+

Kreativ frihet med fyra kameror

Låt kreativiteten flöda med Note10+ och fyra kameror som gör att du kan fånga det som är viktigt. Filma eller fotografera i högsta kvalitet, för att sedan enkelt redigera bilderna i mobilen. Få vidvinkelfotografier som täcker 123 grader av synfältet eller filmer med bokeh-effekt.

  • S Pen ger dig fler möjligheter

    Mer effektiv med S Pen

    Som alltid med Note så medföljer den uppskattade S Pen. Pennan som enkelt sätts fast på sidan av mobilen och gör det möjligt för dig att jobba både snabbt och intuitivt.

  • Snygg, stilren design på Note10+

    Exklusiv känsla

    Note10+ har mjuka, runda kanter och kommer i helt nya färger. Dessutom har den en tunn och ergonomisk design för att passa extra bra i handen.

  • Kraftfullt batteri som varar i 24 timmar

    Batteri du kan lita på

    Mycket möten utanför kontoret? Inget problem för Note10+ som har 24 timmars batteritid, så du kan vara på språng utan att oroa dig för att behöva ladda mobilen.

Batteri
Kapacitet 4300 mAh
Storlek
Mått 162 x 77 x 7.9 mm
Skärm
Storlek 6.8 tum
Upplösning 3040 x 1440
Skärmtyp Dynamic AMOLED
Kamera
Fram 10 MP (F2.2 DP AF)
Bak 12 MP (F1.5/F2.4 OIS DP AF) + 12 MP zoom + 16 MP ultra-wide + VGA ToF Depth
Chip/Processor
Processor Octa-Core
Minne
RAM-minne 12 GB
ROM-minne 256 GB eller 512 GB
Övrigt
Operativsystem Android PIE
Sim-kort Dual SIM
Trådlös laddning Ja
Snabbladdning Ja
Vattentålig Vattentålig enligt IP68

  • Välj den mobil och det abonnemang du vill ha. När du har fyllt i dina personuppgifter får du frågan om du vill flytta med ditt telefonnummer från en annan operatör. 

    För att flytta (portera) ditt nuvarande nummer från en annan operatör, måste du vara registrerad som ägare på det nummer du vill flytta. Du får inte heller inte ha någon bindningstid kvar hos din tidigare operatör.

    Mer om hur du flyttar ditt nummer

     

  • Skaffar du nytt nummer hos oss behöver du själv höra av dig till din tidigare operatör för att säga upp det gamla abonnemanget.

    Väljer du att flytta med ditt nummer sker uppsägningen automatiskt och träder i kraft när uppsägningstiden är slut, vanligtvis en månad efter nummerflytten. Tänk på att säkerställa att du inte har någon bindningstid kvar på ditt gamla abonnemang innan du flyttar ditt nummer.

  • Saker att tänka på innan du byter

    • Din mobil ska fungera. Har den mindre skador exempelvis repor eller sprickor kan du byta mot att du betalar extra.
    • Har du reparerat din mobil ska det ha skett hos en auktoriserad verkstad, som bara använder originaldelar.
    • Du ska ha betalat av halva delbetalningen på din mobil för att kunna byta utan att behöva betala extra vid bytet.
    • Får du en ny månadskostnad behöver vi göra en ny kreditbedömning.
    • Säkerhetskopiera alltid din mobil innan du går till butik. Säkerhetskopian gör det möjligt att föra över all information från din gamla till din nya mobil.
    • Har du försäkringen Trygg 48 kan du byta till en ny mobil oavsett i vilket skick din nuvarande är i.

    Du kan börja ditt byte här så får du ett sms när din nya mobil finns att hämta i den butik du har valt. Du kan givetvis byta direkt i någon av våra butiker eller hos våra återförsäljare Media Markt eller Elgiganten. 

  • För dig som har ett abonnnemang för mobiltelefoni och mobilt bredband 

    Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i din moblil eller surfplatta. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.

    För dig som har ett abonnemang för bredband, tv eller hemtelefoni via bredband

    Du betalar från och med den dagen du börjar använda tjänsten, det vill säga från och med den dagen du kan börja titta på tv och/eller surfa på våra nät.

    Tänk på att din första faktura täcker abonnemangsavgifter för två månader i förskott. 

  • Du har alltid 14 dagars öppet köp när du tecknar ett mobilabonnemang hos oss. Under den tiden att du möjlighet att testa mobilabonnemanget och täckningen. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du har hunnit utnyttja abonnemanget. 

  • Innan du köper en mobil eller ett mobilabonnemang gör vi en kreditkontroll. Det är i samband med den som du behöver identifiera dig med BankID. På det sättet säkerställer vi att du är du, det vill säga att det är rätt person som godkänner att kreditkontrollen utförs.

  • Om du har Telenor Change kan du byta din mobil även om du har bindningstid kvar. Du kan se om du har Telenor Change i Mitt Telenor-appen eller genom att knappa in ditt nummer på den här sidan


    Har du inte Change kan du självklart byta mobil ändå, trots att du har bindningstid kvar. Det gör du genom att uppgradera till ett av våra nya abonnemang. Börja med att välja mobil. Därefter markerar du att du vill förändra befintligt mobilabonnemang under rubriken "Välj hur du vill köpa din mobil".  

  • När du köper mobil med delbetalning hos oss kan du byta till en ny efter 12 månader utan att det kostar extra. Vill du byta tidigare eller om din mobil har en skada kan du göra det mot att du betalar en summa. Här kan du se när just du kan byta till en ny mobil.

  • Det kan du kolla på två sätt. Antingen här på webben, eller i appen Mitt Telenor.

  • När du som konsument beställer en tjänst eller produkt på telenor.se, per telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför en butikslokal) har du ångerrätt enligt distansavtalslagen. Denna ångerrätt innebär att du har rätt att ångra ditt köp inom en så kallad ångerfrist på 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. Om du köper en tjänst räknas ångerfristen från dagen efter du ingick avtalet. Kom ihåg att du debiteras för eventuella trafikavgifter under den tiden då du använt tjänsten.

    Mer information om ångerrätt hittar du på Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se om distansavtalslagen och ångerrätt.

    Mobiltelefoni

    Som ny mobilkund hos Telenor har du utöver den lagstadgade ångerrätten även Öppet köp, vilket innebär att du alltid har möjlighet att prova abonnemang och täckning i 14 dagar.

    Bredband och tv

    Här hittar du information om ångerrätt.

  • Med Telenor Familj kan du samla familjen i ett abonnemang. Ni delar då på surfen som hör till det abonnemanget. Allt samlas på en faktura och ju fler ni är, desto mer pengar sparar ni. Dessutom ringer ni fritt inom familjen i hela världen!

    Om du har ett av våra nya abonnemang (tecknade fr o m 2018-09-06)
    Då spelar det ingen roll vilket abonnemang ni delar på, det kan vara allt mellan Obegränsat och 3 GB surf. Du som vill starta er Telenor Familj kommer ha huvudabonnemanget och vara betalansvarig. Till huvudabonnemanget kan du sen lägga till upp till åtta användare. Du får välja om användaren ska kunna ringa, smsa och surfa och ha ett eget mobilnummer, eller bara kunna surfa (perfekt för surfplattan).

    Mer om Telenor Familj

    Om du har vår äldre abonnemangsform Telenor Frihet
    Då gäller samma som för våra nya abonnemang men endast för surfmängden 20 GB eller mer. Vill du lägga till fler användare behöver du uppgradera till något av våra nya abonnemang. Det kan du göra även om du har bindningstid kvar på ditt nuvarande abonnemang.

    Mer om fördelarna med våra nya abonnemang och hur du byter här

  • I Mitt Telenor har du full kontroll på dina abonnemang. Där kan du bland annat se saldo, fakturor, fördela och köpa mer surf. Mitt Telenor finns både här på webben och som app.

  • På följande sidor kan du läsa mer om hur du säger upp ditt abonnemang:

    Avsluta mobilabonnemang

    Avsluta tv- och bredbandsabonnemang

    Avsluta Telenor Stream Film & Serier

Modeller i samma serie:

Galaxy Note10

Skärm: 6,3 tum
Kamera: Tre kameror 12 MP + 12 MP + 16 MP
Batteri: 3500 mAh
Pris: från 659 kr/mån med abonnemang

Galaxy Note10+

Skärm: 6,8 tum
Kamera: Fyra kameror (DepthVision tillkommer)
Batteri: 4300 mAh
Pris: från 739 kr/mån med abonnemang

Samsung Galaxy Note10+

Större upplevelse

Skärmen på Galaxy Note10+ är en så kallad Infinity display som täcker 95 procent av skärmytan. Du kan titta på filmer i formatet 19:9 och få en större upplevelse. Samtidigt kan du enkelt multitaska och köra flera olika appar på skärmen som mäter hela 6.8 tum. Dessutom har du fingeravtrycksläsare direkt på skärmen så du snabbt kan låsa upp mobilen.

Samsung Galaxy Note10+

Kreativ frihet med fyra kameror

Låt kreativiteten flöda med Note10+ och fyra kameror som gör att du kan fånga det som är viktigt. Filma eller fotografera i högsta kvalitet, för att sedan enkelt redigera bilderna i mobilen. Få vidvinkelfotografier som täcker 123 grader av synfältet eller filmer med bokeh-effekt.

  • S Pen ger dig fler möjligheter

    Mer effektiv med S Pen

    Som alltid med Note så medföljer den uppskattade S Pen. Pennan som enkelt sätts fast på sidan av mobilen och gör det möjligt för dig att jobba både snabbt och intuitivt.

  • Snygg, stilren design på Note10+

    Exklusiv känsla

    Note10+ har mjuka, runda kanter och kommer i helt nya färger. Dessutom har den en tunn och ergonomisk design för att passa extra bra i handen.

  • Kraftfullt batteri som varar i 24 timmar

    Batteri du kan lita på

    Mycket möten utanför kontoret? Inget problem för Note10+ som har 24 timmars batteritid, så du kan vara på språng utan att oroa dig för att behöva ladda mobilen.

Batteri
Kapacitet 4300 mAh
Storlek
Mått 162 x 77 x 7.9 mm
Skärm
Storlek 6.8 tum
Upplösning 3040 x 1440
Skärmtyp Dynamic AMOLED
Kamera
Fram 10 MP (F2.2 DP AF)
Bak 12 MP (F1.5/F2.4 OIS DP AF) + 12 MP zoom + 16 MP ultra-wide + VGA ToF Depth
Chip/Processor
Processor Octa-Core
Minne
RAM-minne 12 GB
ROM-minne 256 GB eller 512 GB
Övrigt
Operativsystem Android PIE
Sim-kort Dual SIM
Trådlös laddning Ja
Snabbladdning Ja
Vattentålig Vattentålig enligt IP68

  • Välj den mobil och det abonnemang du vill ha. När du har fyllt i dina personuppgifter får du frågan om du vill flytta med ditt telefonnummer från en annan operatör. 

    För att flytta (portera) ditt nuvarande nummer från en annan operatör, måste du vara registrerad som ägare på det nummer du vill flytta. Du får inte heller inte ha någon bindningstid kvar hos din tidigare operatör.

    Mer om hur du flyttar ditt nummer

     

  • Skaffar du nytt nummer hos oss behöver du själv höra av dig till din tidigare operatör för att säga upp det gamla abonnemanget.

    Väljer du att flytta med ditt nummer sker uppsägningen automatiskt och träder i kraft när uppsägningstiden är slut, vanligtvis en månad efter nummerflytten. Tänk på att säkerställa att du inte har någon bindningstid kvar på ditt gamla abonnemang innan du flyttar ditt nummer.

  • Saker att tänka på innan du byter

    • Din mobil ska fungera. Har den mindre skador exempelvis repor eller sprickor kan du byta mot att du betalar extra.
    • Har du reparerat din mobil ska det ha skett hos en auktoriserad verkstad, som bara använder originaldelar.
    • Du ska ha betalat av halva delbetalningen på din mobil för att kunna byta utan att behöva betala extra vid bytet.
    • Får du en ny månadskostnad behöver vi göra en ny kreditbedömning.
    • Säkerhetskopiera alltid din mobil innan du går till butik. Säkerhetskopian gör det möjligt att föra över all information från din gamla till din nya mobil.
    • Har du försäkringen Trygg 48 kan du byta till en ny mobil oavsett i vilket skick din nuvarande är i.

    Du kan börja ditt byte här så får du ett sms när din nya mobil finns att hämta i den butik du har valt. Du kan givetvis byta direkt i någon av våra butiker eller hos våra återförsäljare Media Markt eller Elgiganten. 

  • För dig som har ett abonnnemang för mobiltelefoni och mobilt bredband 

    Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i din moblil eller surfplatta. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.

    För dig som har ett abonnemang för bredband, tv eller hemtelefoni via bredband

    Du betalar från och med den dagen du börjar använda tjänsten, det vill säga från och med den dagen du kan börja titta på tv och/eller surfa på våra nät.

    Tänk på att din första faktura täcker abonnemangsavgifter för två månader i förskott. 

  • Du har alltid 14 dagars öppet köp när du tecknar ett mobilabonnemang hos oss. Under den tiden att du möjlighet att testa mobilabonnemanget och täckningen. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du har hunnit utnyttja abonnemanget. 

  • Innan du köper en mobil eller ett mobilabonnemang gör vi en kreditkontroll. Det är i samband med den som du behöver identifiera dig med BankID. På det sättet säkerställer vi att du är du, det vill säga att det är rätt person som godkänner att kreditkontrollen utförs.

  • Om du har Telenor Change kan du byta din mobil även om du har bindningstid kvar. Du kan se om du har Telenor Change i Mitt Telenor-appen eller genom att knappa in ditt nummer på den här sidan


    Har du inte Change kan du självklart byta mobil ändå, trots att du har bindningstid kvar. Det gör du genom att uppgradera till ett av våra nya abonnemang. Börja med att välja mobil. Därefter markerar du att du vill förändra befintligt mobilabonnemang under rubriken "Välj hur du vill köpa din mobil".  

  • När du köper mobil med delbetalning hos oss kan du byta till en ny efter 12 månader utan att det kostar extra. Vill du byta tidigare eller om din mobil har en skada kan du göra det mot att du betalar en summa. Här kan du se när just du kan byta till en ny mobil.

  • Det kan du kolla på två sätt. Antingen här på webben, eller i appen Mitt Telenor.

  • När du som konsument beställer en tjänst eller produkt på telenor.se, per telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför en butikslokal) har du ångerrätt enligt distansavtalslagen. Denna ångerrätt innebär att du har rätt att ångra ditt köp inom en så kallad ångerfrist på 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. Om du köper en tjänst räknas ångerfristen från dagen efter du ingick avtalet. Kom ihåg att du debiteras för eventuella trafikavgifter under den tiden då du använt tjänsten.

    Mer information om ångerrätt hittar du på Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se om distansavtalslagen och ångerrätt.

    Mobiltelefoni

    Som ny mobilkund hos Telenor har du utöver den lagstadgade ångerrätten även Öppet köp, vilket innebär att du alltid har möjlighet att prova abonnemang och täckning i 14 dagar.

    Bredband och tv

    Här hittar du information om ångerrätt.

  • Med Telenor Familj kan du samla familjen i ett abonnemang. Ni delar då på surfen som hör till det abonnemanget. Allt samlas på en faktura och ju fler ni är, desto mer pengar sparar ni. Dessutom ringer ni fritt inom familjen i hela världen!

    Om du har ett av våra nya abonnemang (tecknade fr o m 2018-09-06)
    Då spelar det ingen roll vilket abonnemang ni delar på, det kan vara allt mellan Obegränsat och 3 GB surf. Du som vill starta er Telenor Familj kommer ha huvudabonnemanget och vara betalansvarig. Till huvudabonnemanget kan du sen lägga till upp till åtta användare. Du får välja om användaren ska kunna ringa, smsa och surfa och ha ett eget mobilnummer, eller bara kunna surfa (perfekt för surfplattan).

    Mer om Telenor Familj

    Om du har vår äldre abonnemangsform Telenor Frihet
    Då gäller samma som för våra nya abonnemang men endast för surfmängden 20 GB eller mer. Vill du lägga till fler användare behöver du uppgradera till något av våra nya abonnemang. Det kan du göra även om du har bindningstid kvar på ditt nuvarande abonnemang.

    Mer om fördelarna med våra nya abonnemang och hur du byter här

  • I Mitt Telenor har du full kontroll på dina abonnemang. Där kan du bland annat se saldo, fakturor, fördela och köpa mer surf. Mitt Telenor finns både här på webben och som app.

  • På följande sidor kan du läsa mer om hur du säger upp ditt abonnemang:

    Avsluta mobilabonnemang

    Avsluta tv- och bredbandsabonnemang

    Avsluta Telenor Stream Film & Serier