Ingen uppläggningsavgift - Köp online, spara 250 kr

Scrolla sömlöst med OnePlus 8

Spara allt i en bild

Xiaomi Mi Note 10 har en kamera du inte vill vara utan. Kameran har 108 MP och du kan fånga livets alla stunder i 20 MP vidvinkel. Ta med dig dina nära och kära i form av knivskarpa porträttbilder och det nya nattläget underlättar vid fotografering när ljuset inte är optimalt.

OnePlus 7T har snabbladdning

När designen är viktig

I Mi Note 10 möts funktion och innovativ design. Skärmen är 6.47 tum 3D AMOLED och med sina böjda kanter och smalare ramar ligger den skönare i handen, samtidigt som den erbjuder en upplevelse utöver det vanliga. Always on display gör att du inte missar något.

  • Var aktiv med Xiaomi Mi Note 10

    Aktiv hela dagen

    I den här telefonen finns ett 5260 mAh batteri, något som ger dig en anvädartid på upp till två dagar, perfekt för dig som gillar att vara i farten.

  • snabb prestanda med Mi Note 10

    Snabbare än blixten

    Nu går det undan. Mi Note 10 drivs av en 8 mm processor och är konstruerad för att prestera och vara din bästa vän, både i vardagen och i arbetet.

  • lå enkelt upp din Mi Note 10

    Fingerfärdig telefon

    Nu kan du enkelt och säkert låsa upp din telefon. Fingeravtryckssensorn låter dig skippa allt vad olika pinkoder heter.

Batteri

Batterikapacitet 5260 mAh
Batteritid 15 tim
Batterityp Li-Ion
Snabbladdning Ja
Trådlös laddning Nej

Egenskaper

Ansiktsläsare Nej
Blutetooth Ja
Fingeravtrycksläsare Ja
Färg Grön, Svart
Färger från tillverkaren
Hörlursuttag (3.5 mm) Ja
IP-klass
Pekskärm Nej
Redo för 5G
USB Ja
USB-version
Vattentålig Nej
Wi-fi 802.11 a/b/g/n/ac

Internt

Dubbla sim-kort Ja
Internminne 128 GB
Minneskortstyp Nano Memory
Operativsystem Android
Plats för minneskort Nej
Processorkärnor Octa Core
RAM 6 GB
Sim-kortstyp Nano

Kamera

Antal kameror baksida
Bildstabilisator Ja
Kameraspecifikationer 108MP+12MP+5MP+20MP+2MP penta camera
Kameraupplösning fram 32 MP
Kameraupplösning huvudkamera 108 MP
Videoupplösning 4K (2160p), 8K, Full HD (1080p), HD (720p)

Mått

Bredd 74.2 mm
Djup 9.67 mm
Höjd 157.8 mm
Vikt 208 gram

Produkt

Märke Xiaomi
Produktserie Mi Note 10

Skärm

Skärmstorlek 6.47 tum
Skärmtyp Amoled
Upplösning 2340x1080

  • Välj den mobil och det abonnemang du vill ha. När du har fyllt i dina personuppgifter får du frågan om du vill flytta med ditt telefonnummer från en annan operatör. 

    För att flytta (portera) ditt nuvarande nummer från en annan operatör, måste du vara registrerad som ägare på det nummer du vill flytta. Du får inte heller inte ha någon bindningstid kvar hos din tidigare operatör.

    Mer om hur du flyttar ditt nummer

     

  • Skaffar du nytt nummer hos oss behöver du själv höra av dig till din tidigare operatör för att säga upp det gamla abonnemanget.

    Väljer du att flytta med ditt nummer sker uppsägningen automatiskt och träder i kraft när uppsägningstiden är slut, vanligtvis en månad efter nummerflytten. Tänk på att säkerställa att du inte har någon bindningstid kvar på ditt gamla abonnemang innan du flyttar ditt nummer.

  • Saker att tänka på innan du byter

    • Din mobil ska fungera. Har den mindre skador exempelvis repor eller sprickor kan du byta mot att du betalar extra.
    • Har du reparerat din mobil ska det ha skett hos en auktoriserad verkstad, som bara använder originaldelar.
    • Du ska ha betalat av halva delbetalningen på din mobil för att kunna byta utan att behöva betala extra vid bytet.
    • Får du en ny månadskostnad behöver vi göra en ny kreditbedömning.
    • Säkerhetskopiera alltid din mobil innan du går till butik. Säkerhetskopian gör det möjligt att föra över all information från din gamla till din nya mobil.
    • Har du försäkringen Trygg 48 kan du byta till en ny mobil oavsett i vilket skick din nuvarande är i.

    Du kan börja ditt byte här så får du ett sms när din nya mobil finns att hämta i den butik du har valt. Du kan givetvis byta direkt i någon av våra butiker eller hos våra återförsäljare Media Markt eller Elgiganten. 

  • För dig som har ett abonnnemang för mobiltelefoni och mobilt bredband 

    Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i din moblil eller surfplatta. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.

    För dig som har ett abonnemang för bredband, tv eller hemtelefoni via bredband

    Bredband via fiber: Du börjar betala när bredbandet är aktiverat eller automatiskt sju dagar efter din beställning.

    Bredband via telefonjacket: Du börjar betala när bredbandet är inkopplat.

    Tv: Du börjar betala fem dagar efter att du har beställt ett tv-paket hos oss.

    Hemtelefoni via bredband: Du börjar betala när bredbandet är inkopplat, när ditt telefonnummer har flyttats till Telenor eller sju dagar efter din beställning om du valt ett nytt nummer och inte aktiverat det.

    Tänk på att din första faktura täcker abonnemangsavgifter för två månader i förskott. 

  • Du har alltid 14 dagars öppet köp när du tecknar ett mobilabonnemang hos oss. Under den tiden att du möjlighet att testa mobilabonnemanget och täckningen. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du har hunnit utnyttja abonnemanget. 

  • Innan du köper en mobil eller ett mobilabonnemang gör vi en kreditkontroll. Det är i samband med den som du behöver identifiera dig med BankID. På det sättet säkerställer vi att du är du, det vill säga att det är rätt person som godkänner att kreditkontrollen utförs.

  • Om du har Telenor Change kan du byta din mobil även om du har bindningstid kvar. Du kan se om du har Telenor Change i Mitt Telenor-appen eller genom att knappa in ditt nummer på den här sidan


    Har du inte Change kan du självklart byta mobil ändå, trots att du har bindningstid kvar. Det gör du genom att uppgradera till ett av våra nya abonnemang. Börja med att välja mobil. Därefter markerar du att du vill förändra befintligt mobilabonnemang under rubriken "Välj hur du vill köpa din mobil".  

  • När du köper mobil med delbetalning hos oss kan du byta till en ny efter 12 månader utan att det kostar extra. Vill du byta tidigare eller om din mobil har en skada kan du göra det mot att du betalar en summa. Här kan du se när just du kan byta till en ny mobil.

  • Det kan du kolla på två sätt. Antingen här på webben, eller i appen Mitt Telenor.

  • När du som konsument beställer en tjänst eller produkt på telenor.se, per telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför en butikslokal) har du ångerrätt enligt distansavtalslagen. Denna ångerrätt innebär att du har rätt att ångra ditt köp inom en så kallad ångerfrist på 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. Om du köper en tjänst räknas ångerfristen från dagen efter du ingick avtalet. Kom ihåg att du debiteras för eventuella trafikavgifter under den tiden då du använt tjänsten.

    Mer information om ångerrätt hittar du på Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se om distansavtalslagen och ångerrätt.

    Mobiltelefoni

    Som ny mobilkund hos Telenor har du utöver den lagstadgade ångerrätten även Öppet köp, vilket innebär att du alltid har möjlighet att prova abonnemang och täckning i 14 dagar.

    Bredband och tv

    Här hittar du information om ångerrätt.

  • Med Telenor Familj kan du samla familjen i ett abonnemang. Ni delar då på surfen som hör till det abonnemanget. Allt samlas på en faktura och ju fler ni är, desto mer pengar sparar ni. Dessutom ringer ni fritt inom familjen i hela världen!

    Om du har ett av våra nya abonnemang (tecknade fr o m 2018-09-06)
    Då spelar det ingen roll vilket abonnemang ni delar på, det kan vara allt mellan Obegränsat och 4 GB surf. Du som vill starta er Telenor Familj kommer ha huvudabonnemanget och vara betalansvarig. Till huvudabonnemanget kan du sen lägga till upp till åtta användare. Du får välja om användaren ska kunna ringa, smsa och surfa och ha ett eget mobilnummer, eller bara kunna surfa (perfekt för surfplattan).

    Mer om Telenor Familj

    Om du har vår äldre abonnemangsform Telenor Frihet
    Då gäller samma som för våra nya abonnemang men endast för surfmängden 20 GB eller mer. Vill du lägga till fler användare behöver du uppgradera till något av våra nya abonnemang. Det kan du göra även om du har bindningstid kvar på ditt nuvarande abonnemang.

    Mer om fördelarna med våra nya abonnemang och hur du byter här

  • I Mitt Telenor har du full kontroll på dina abonnemang. Där kan du bland annat se saldo, fakturor, fördela och köpa mer surf. Mitt Telenor finns både här på webben och som app.

  • På följande sidor kan du läsa mer om hur du säger upp ditt abonnemang:

    Avsluta mobilabonnemang

    Avsluta tv- och bredbandsabonnemang

    Avsluta Telenor Stream Film & Serier