Samsung Galaxy Tab A 10.5 är den perfekta surfplattan för hela familjen. Just nu ingår dessutom ett laddningsställ värde 599 kr på köpet. Så att du kan ha den stående som fotoram eller anslagstavla när du inte använder den. Beställ senast 31/12 för att ta del av erbjudandet och läs mer om hur du går tillväga under fliken Erbjudande.
Laddningsställ på köpet
Hela familjens surfplatta
Enkelt. Smidigt. Uppkopplat. Galaxy Tab A 10.5 är en upplevelse för hela familjen, perfekt för både spel, serier och spellistor. Med den digitala anslagstavlan Daily Board blir din surfplatta mittpunkten i ditt hem, där ni tillsammans kan välja vad som ska visas. Kanske foton från semestern, vädret för dagen eller klockslaget just nu?
-
Bio i miniformat
Kryp upp i soffan och se filmer och serier i 16:10 format som utnyttjar skärmens yta ännu bättre. Fyra högtalare med surroundljud gör Galaxy Tab A 10.5 till en underbar källa till underhållning.
-
Mer plats för minnen
Vi vet hur mycket minnen betyder. Därför ska det finnas tillräckligt med plats för många av dem. Till Galaxy Tab A 10.5 kan du ha micro-SD-kort med ända upp till 400 GB minne.
-
Dela med familjen
Skapa upp emot åtta olika användarprofiler. Aktivera Kids Mode för barnen och byt enkelt mellan era olika profiler med iris- och ansiktsigenkänning.
Batterityp | Lithium-ion |
---|---|
Batteritid | Upp till 14,5 timmar |
Kapacitet | 7300 mAh |
Mått | 26 x 16.11 x 0.8 cm |
---|---|
Vikt | 534 gram |
Storlek | 10.5 tum |
---|---|
Upplösning | 1920 × 1200 pixlar |
Skärmtyp | Led-bakbelyst |
Fram | 5 MP |
---|---|
Bak | 8 MP |
Video | Inspelning i Full HD (1080p) |
Processor | Qualcomm Snapdragon |
---|---|
Chipset | 8x ARM Cortex A53 |
RAM-minne | 3 GB |
---|---|
Minneskort | Ja, stödjer Micro SDXC, Micro SDHC och Micro SD |
Operativsystem | Android 8.1 Oreo |
---|---|
Sim-kort | Nano-sim |
-
Hur hanterar jag mina abonnemang?
I appen Mitt Telenor har du full kontroll på dina abonnemang. Där kan du bland annat se saldo, fakturor, fördela och köpa mer surf.
-
När börjar jag betala för mitt abonnemang?
För dig som har ett abonnnemang för mobiltelefoni och mobilt bredband
Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i din moblil eller surfplatta. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.
För dig som har ett abonnemang för bredband, tv eller hemtelefoni via bredband
Du betalar från och med den dagen du har kopplat in hårdvaran (router,modem eller tv-box) du har fått från oss.
Tänk på att din första faktura täcker abonnemangsavgifter för två månader i förskott. -
Vad kostar extra sim-kort?
Ett extra sim-kort (en till användare) kostar 169 kronor per månad för eget mobilnummer med möjlighet att ringa, surfa och smsa. För bara möjlighet att surfa kostar det 69 kronor per månad. Här kan du läsa mer om hur du skaffar ett extra sim-kort.
-
Vad kostar ett mobilt bredband?
Vi har mobilt bredband som abonnemang, vi säljer inte mobilt bredband med kontantkort. Med abonnemang kan du välja på 40, 100 eller 200 GB surf i månaden.
-
Hur och när gäller ångerrätten?
När du som konsument beställer en tjänst eller produkt på telenor.se, per telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför en butikslokal) har du ångerrätt enligt distansavtalslagen. Denna ångerrätt innebär att du har rätt att ångra ditt köp inom en så kallad ångerfrist på 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. Om du köper en tjänst räknas ångerfristen från dagen efter du ingick avtalet. Kom ihåg att du debiteras för eventuella trafikavgifter under den tiden då du använt tjänsten.
Mer information om ångerrätt hittar du på Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se om distansavtalslagen och ångerrätt.
Mobiltelefoni
Som ny mobilkund hos Telenor har du utöver den lagstadgade ångerrätten även Öppet köp, vilket innebär att du alltid har möjlighet att prova abonnemang och täckning i 14 dagar.
Bredband och tv
-
Hur avslutar jag mitt abonnemang?
För att kunna avsluta ett abonnemang behöver du som är betalningsansvarig ringa kundservice på 020 - 222 222 så hjälper vi dig. Vi har öppet på vardagar klockan 8-19.
Läs mer om att avsluta mobilabonnemang
Läs mer om att avsluta tv- och bredbandsabonnemang
Läs mer om att avsluta Telenor Stream Film & Serier