Få full koll med Mitt Telenor-appen

Mitt Telenor-appen har en rad smarta funktioner som ger dig full kontroll över ditt mobilabonnemang.

Du får snabbt en översikt av ditt saldo, din surf och kan köpa mer surf om det behövs. Appen ger dig dessutom en tydlig bild av dina betalda och obetalda fakturor och dina kostnader.

Här kan du även betala fakturor med Swish. Och har du familjen samlad i ett abonnemang kan du enkelt fördela surfen mellan alla där hemma.

Fördela surf-vyn i Mitt Telenor-appen

Fördela, justera och surfa

Olika surfvanor skapar olika behov. Se till att alla i familjen har surf så det räcker. Sätt gränser, ge och ta och prova er fram tills alla är nöjda. Med hjälp av widgeten behöver du inte ens öppna appen för att få en överblick.

Faktura-vyn i Mitt Telenor

Ta kontroll över dina kostnader

Du ser dina fakturor och kan betala dem direkt med Swish (om du inte har autogiro). Här hittar du även dina gamla betalda fakturor. Du kan se kostnad per användare och kan enkelt jämföra kostnader månad för månad.

Abonnemangs-vyn i Mitt Telenor-appen

Få koll och håll koll

I appen har du allt samlat på ett ställe. Du hittar bland annat vilket abonnemang du har, telefonnummer, dina koder, eventuell bindningstid och vilka tjänster som är aktiverade.

När du har några minuter över

I appen finns tips och tricks för att lösa små tekniska problem i vardagen. Samt  inspiration till att använda våra produkter och tjänster på ett smartare, säkrare och roligare sätt!

Ladda ner appen

Hämta i App StoreLadda ned på Google Play

Vanliga frågor

Betala fakturan med Swish

  • Du som har appen Mitt Telenor kan betala din mobilfaktura med Swish. Gör på följande sätt:

    1. Logga in i appen Mitt Telenor.
    2. Klicka på Faktura och välj Betala.
    3. Nu öppnas Swish-appen där du betalar som vanligt. Klart!

    Har du familj? Då är det den som står som ägare av abonnemanget som kan betala fakturan med Swish.

    Du kan inte ladda våra kontantkort med Swish. 

  • Nej. Swish är ett sätt att betala en faktura, precis som att internetbanken är ett sätt att betala. Men du kan betala din mobiltelefonifaktura med Swish, både e-faktura och pappersfaktura. För att göra det loggar du in i Mitt Telenor-appen och följer sedan de här stegen:

    1. Klicka på Faktura och välj Betala.

    2. Nu öppnas Swish-appen där du betalar som vanligt. Klart!

    Du som har autogiro kan inte använda Swish eftersom fakturaloppet dras automatiskt från ditt konto.

  • Här är några saker som du lätt kan kontrollera om det inte går att betala din mobilfaktura med Swish:

    • Har du den senaste versionen av appen Mitt Telenor?
    • Har du en obetald faktura, eller är den redan betald?
    • Kolla ditt saldot på ditt bankkonto som är kopplat till Swish. Finns det tillräckligt med pengar på kontot?
    • Har du ett familjeabonnemang? Då är det bara den som står som ägare av abonnemanget som kan betala fakturan via Swish.
    • Har du installerat Swish-appen?

    Har du problem med Swish-appen ska du vända dig till deras kundtjänst.