Just nu är det många som undrar...

  • Hur fungerar Telenor Familj?

    Har du abonnemangen Frihet med 20, 40, 60 eller Obegränsat GB surf fungerar Telenor Familj som ett huvudabonnemang. Till abonnemanget kan du lägga till användare. Varje användare har ett individuellt sim-kort och ett eget mobilnummer. Surfen som kommer med huvudabonnemanget delar ni på. Läs mer om vår familjelösning här. 

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Kan jag surfa obegränsat med Frihet Obegränsat i utlandet?

    Nästan. Totalt har du 100 GB/månad att surfa för inom EU/EES, Thailand, Malaysia och Myanmar (Burma) om du har abonnemanget Frihet Obegränsat. 100 GB gäller för dig och din familj om du har Telenor Familj. Du kan fördela de 100 GB mellan dina familjemedlemmar i appen Mitt Telenor.

    Ska du vara bortrest länge? Här hittar du information om vad som gäller vid längre utomlandsvistelser.

    Här kan du ta reda på exakt vad det kostar att surfa och ringa i det land du ska till.

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Hur gör jag för att behålla mitt nummer?

    När du gör din beställning av ett nytt abonnemang kan du i samband med att du fyller i dina personuppgifter välja Flytta mitt nuvarande nummer från en annan operatör.

    För att flytta (portera) ditt nuvarande nummer från en annan operatör, måste du vara registrerad som ägare på det nummer du vill flytta. Du får inte heller inte ha någon bindningstid kvar hos din tidigare operatör.

    Läs mer om flytt av nummer (även kallat nummerportering) här

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Hur laddar jag mitt kontantkort?

    Du kan ladda på flera olika sätt. Via vår app Telenor Ladda, direkt på webben eller via din internetbank om du har Swedbank, Handelsbanken eller Nordea. Laddar du via värdebevis kan du även göra det på webben, på den här sidan. Värdebevis hittar du i de flesta mataffärer, bensinstationer och givetvis i våra egna butiker. Lycka till.

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Jag har full täckning men kan ändå inte sms:a/ringa/surfa. Varför?

    Om du har full täckning men ändå till exempel inte kommer ut på internet bör du börja med att slå på telefonens flygplansläge och slå sedan av det igen. Om detta inte hjälper kan du prova att starta om telefonen. Någon av dessa åtgärder brukar oftast lösa problemet.

    Är du utomlands? Kolla här

    Fungerar det fortfarande inte? Här hittar du fler konkreta tips på hur du åtgärdar de vanligaste problemen, t.ex. problem med internetuppkoppling.

    Upplever du fortfarande problem, kontakta oss så hjälper vi dig.

  • Varför kan jag inte logga in på mina Mina sidor?

    Om du har problem att logga in på Mina sidor kan det bero på flera olika saker. Kanske kan vår guide hjälpa dig. Vi håller tummarna.

Få koll och håll koll

Mitt Telenor-appen har du allt samlat på ett ställe. Du kan bland annat:

  • Se vilket abonnemang du har
  • Kolla din bindningstid 
  • Ta reda på hur mycket surf du har kvar
  • Se dina kommande kostnader, betalda och obetalda fakturor
  • Betala din faktura med Swish
  • Hålla koll på kostnad per användare 
  • Följa dina kostnader månad för månad

Hämta i App StoreLadda ned på Google Play

Här finns svar på din fråga

Sök på det du undrar över. Till exempel "ställa in röstbrevlåda", "ladda kontantkort", "ny mobil".

Det verkar som att du söker på ett personnummer, telefonnummer eller en mailadress. Prova att söka på ett ord eller en fråga istället.

Inga sökordsförslag

Sidförslag Visa fler

    Vanliga frågor och svar Visa fler

      Våra produkter Visa fler

        Visa alla sökresultat

        Driftstörningar

        • Trollhättan med omnejd: Beräknad åtgärdat kl. 19 apr kl. 12:49 Läs mer

        • Trollhättan med omnejd: Beräknad åtgärdat kl. 19 apr kl. 12:49 Läs mer

        • Sundsvall med omnejd: Beräknad åtgärdat kl. 19 apr kl. 10:20 Läs mer

        Du hittar mer information om alla aktuella driftstörningar här

        Logga in
        Mina sidor eller Mitt Telenor.

        Kontakta oss
        Här hittar du våra kontaktuppgifter.

        Butik
        Adress och öppettider hittar du här.