Just nu är det många som undrar...

  • När får jag min nya iPhone X?

    Fyra dagar efter att du har gjort din beställning får du ett sms med information om din leverans. Här kan du med det ordernummer du har fått se leveransinfo för just din mobil.

  • Kan jag se vad för leveranstider ni har för iPhone X och iPhone 8, även om jag inte har köpt någon än?

    Javisst, här ser du leveranstider för iPhone X:

    iPhone X 64 GB 
    Rymdgrå: I lager - Välj expressleverans så får du din nya kompis nästa vardag.
    Silver: Vecka 50-51

    iPhone X 256 GB
    Rymdgrå: Vecka 1-2 2018
    Silver: Vecka 51-52

    iPhone 8/Plus har vi i lager och levereras vanligtvis efter 2-3 arbetsdagar beroende på vilket leveransalternativ du valt. 

  • Hur byter jag surfmängd på mitt abonnemang?

    För att byta surfmängd på ditt abonnemang behöver du kontakta Kundservice på 020-222 222.

  • Jag har bindningstid kvar, kan jag byta mobil ändå?

    I appen kan du också se när du kan byta, och vad det skulle kosta. Läs mer om Change här.

    Har du inte Telenor Change får du ha max 6 månader kvar på din bindningstid för att kunna förlänga ditt abonnemang med något av våra befintliga abonnemang.

    Besvarade det här din fråga?
    Tack för ditt svar!
  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    Det gör du på Mina sidor, under fliken för Abonnemang. Det kostar 250 kr. Ditt gamla kort fungerar tills du börjar använda det nya. Det nya börjar fungera direkt när du stoppar in det. Ditt nya sim-kort är ett multi-simkort, vilket innebär att det kommer i alla storlekar och fungerar oavsett vilken mobil och modell du har. 

  • Varför kan jag inte logga in på mina Mina sidor?

    Om du har problem att logga in på Mina sidor kan det bero på flera olika saker. Kanske kan vår guide hjälpa dig. Vi håller tummarna.

Få koll och håll koll

Mitt Telenor-appen har du allt samlat på ett ställe. Du hittar bland annat vilket abonnemang du har, telefonnummer, dina koder, bindningstid och vilka tjänster som är aktiverade.

Du kan också se både dina betalda och obetalda fakturor. Du hittar kostnad per användare och kan enkelt jämföra kostnader månad för månad.

 

Här finns svar på din fråga

Sök på det du undrar över. Till exempel "ställa in röstbrevlåda", "ladda kontantkort", "ny mobil".
Stäng

Det verkar som att du söker på ett personnummer, telefonnummer eller en mailadress. Prova att söka på ett ord eller en fråga istället.

Vanliga frågor och svar om
    Se alla resultat
    Just den frågan har vi faktiskt inget svar på :-)

    Inget förslag hittades

    Logga in
    Mina sidor eller Mitt Telenor.

    Kontakta oss
    Här hittar du våra kontaktuppgifter.

    Butik
    Adress och öppettider hittar du här.

    Driftstörningar

    • Felanmäld driftstörning som påverkar: Sverige. Beräknad åtgärdat kl. Söndag den 10 december, 16:47 Läs mer

    Du hittar mer information om alla aktuella driftstörningar här