Just nu är det många som undrar...

  • Hur byter jag abonnemang?

    Vill du byta ditt abonnemang gör du det enkelt här på Telenor.se

    Har du bindningstid kvar på Frihet eller något annat abonnemang? Ta kontakt med Kundservice på 020-222 222 så löser vi det.

    Du kan byta abonnemang en gång per månad, tidigast två månader efter att du tecknat abonnemanget. Det går endast att byta till något av våra aktuella abonnemang Frihet.

    Har du Telenor Frihet kan du byta upp dig till en högre surfmängd. Det går också bra att i efterhand byta tillbaka till den surfnivå du hade från början. 

  • Vad händer när bindningstiden löper ut?

    När bindningtiden går ut kommer bindningsrabatten och en eventuell åldersrabatt att försvinna. Abonnemanget kommer fungera precis som tidigare. Du kan välja att förlänga ditt abonnemang och få ny bindningsrabatt. Du kan se vilket datum din bindningstid löper ut i Mitt Telenor-appen eller på Mina sidor.

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Vilka abonnemang kan jag välja mellan?

    Alla våra abonnemang heter Telenor Frihet. Skillnaden på abonnemangen är mängden surf som ingår.

    I alla abonnemang ingår alltid fria samtal, sms och mms inom Sverige. I samtliga Frihetsabonnemang ingår dessutom surf, samtal, sms och mms när du reser inom EU/EES, Thailand, Malaysia och Myanmar (Burma).

    Med abonnemangen Frihet och vår lösning för familjen, Telenor Familj, så ringer du fritt inom familjen, var än i världen du befinner dig.

    Här ser du vilka surfmängder du kan välja mellan.

  • Hur fungerar Telenor Familj?

    Har du abonnemangen Frihet med 20, 40, 60 eller Obegränsat GB surf fungerar Telenor Familj som ett huvudabonnemang. Till abonnemanget kan du lägga till användare. Varje användare har ett individuellt sim-kort och ett eget mobilnummer. Surfen som kommer med huvudabonnemanget delar ni på. Läs mer om vår familjelösning här.

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
  • Hur byter jag surfmängd på mitt abonnemang?

    För att byta surfmängd på ditt abonnemang behöver du kontakta Kundservice på 020-222 222.

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    För att beställa ett nytt sim-kort går du in på Mina sidor, och klickar på den lila knappen Abonnemang i menyn. Eller klicka här så kommer du rätt direkt efter att du har loggat in.

    Ett nytt sim-kort kostar 29 kr. Ditt gamla kort fungerar tills du börjar använda det nya. Det nya börjar fungera direkt när du stoppar in det. Ditt nya sim-kort är ett multi-simkort, vilket innebär att det kommer i alla storlekar och fungerar oavsett vilken mobil och modell du har. 

    Har du kontantkort hittar du information här om hur du beställer ett nytt sim-kort.

  • Varför kan jag inte logga in på mina Mina sidor?

    Om du har problem att logga in på Mina sidor kan det bero på flera olika saker. Kanske kan vår guide hjälpa dig. Vi håller tummarna.

En hand som håller i en telefon som visar första sidan i appen Mitt Telenor. Man ser bland annat hur mycket personen har surfat, och hur mycket surf som finns kvar.

Få koll och håll koll

Mitt Telenor-appen har du allt samlat på ett ställe. Du kan bland annat se

  • vilket abonnemang du har
  • din bindningstid 
  • hur mycket surf du har kvar
  • vilka tjänster som är aktiverade
  • dina betalda och obetalda fakturor
  • kostnad per användare 
  • dina kostnader månad för månad

Hämta i App StoreLadda ned på Google Play

Här finns svar på din fråga

Sök på det du undrar över. Till exempel "ställa in röstbrevlåda", "ladda kontantkort", "ny mobil".
Stäng

Det verkar som att du söker på ett personnummer, telefonnummer eller en mailadress. Prova att söka på ett ord eller en fråga istället.

Vanliga frågor och svar om
    Se alla resultat
    Just den frågan har vi faktiskt inget svar på :-)

    Inget förslag hittades

    Driftstörningar

    Du hittar mer information om alla aktuella driftstörningar här

    Logga in
    Mina sidor eller Mitt Telenor.

    Kontakta oss
    Här hittar du våra kontaktuppgifter.

    Butik
    Adress och öppettider hittar du här.