Här finns svar på din fråga

Sök på det du undrar över. Till exempel "ställa in röstbrevlåda", "aktivera bredband", "ladda kontantkort", "Telenor Stream" eller "ny mobil"

Vanliga frågor just nu

  • Har du fått en faktura med ett ovanligt eller högre belopp än normalt? Det kan bero på flera olika saker.

    Ny kund?

    • Första fakturan 
      Den första fakturan är oftast på ett högre belopp än de man får sedan. Läs mer om första mobilfakturan eller första bredbands-/tv-fakturan.
    • Trygg 48
      Mobilförsäkringen Trygg 48 är kostnadsfri de två första månaderna. Därefter kostar den 119 kr/månad (59 kr/månad för surfplatta).

    Kund sedan tidigare?

    • Har du gjort ändringar?
      Om du har gjort ändringar i ditt abonnemang kan det leda till ökade kostnader. Du som har mobilabonnemang kanske har ändrat surfmängd och du som har tv kanske har lagt till C-more.
    • Har du köpt en tjänst?
      En tjänst kan till exempel vara en film från Filmbutiken, eller ett Surfpaket för utlandsresan.

    Mobilabonnemang?


    Undrar du över något som står på fakturan?

    Ta hjälp av vår fakturaförklarare.

    Hjälp att förstå mobilfakturan

    Hjälp att förstå tv-/bredbandsfakturan

  • Du väljer själv hur du vill betala din faktura från oss. Här hittar du information om vilka betalsätt som finns, och hur du gör för att byta.

    Betalsätt för mobilabonnemang

    Betalsätt för tv- och bredbandsabonnemang

  • Mobiltelefoni

    Läs om bindningstid och uppsägningstid på mobilabonnemang här


    Bredband, tv och hemtelefoni
    I Mitt Telenor här på webben hittar du information gällande bredband, tv och hemtelefoni.

    Så här klickar du dig fram:

    1. Först ser du alla dina abonnemang. Klicka på Mina sidor för bredband och tv på ditt bredbandsabonnemang.
    2. Klicka på Mina tjänster i toppmenyn.
    3. Klicka på Bredband i menyn till vänster.

    Mobilt bredband
    För mobilt bredband har vi ingen bindningstid. Uppsägningstiden är en månad.

iPhone
Fem iPhone 12 i olika färger

Väntar du på din nya iPhone?

Har du köpt en iPhone i 12-serien? Här hittar du allt om köplats och leverans. Håll dig uppdaterad ända tills du har din nya iPhone i handen.

Leveransinfo för nya iPhone

Ny kund?

Kom igång med ditt bredband

På telenor.se/surfa-nu får du hjälp oavsett om du just packat upp routern ur lådan, eller redan kommit en bit och undrar varför bredbandet inte funkar.

Till telenor.se/surfa-nu

Ändra och överlåta

Felsökning, installation och skada