Så här fungerar din första faktura

För dig som har mobilabonnemang.

Den första fakturan du får från oss kan vara högre än de fakturor du får i fortsättningen. Om beloppet är högre beror det på att du betalar för mer än 30 dagar på en och samma faktura.

Exempel på en första faktura:

 

TNSE_WebL_Mobile_FirstInvoice@3x.png
  1. Den 10 mars köper du ett nytt mobilabonnemang.
  2. Den 15 mars aktiveras ditt sim-kort och du kan börja använda abonnemanget.
  3. Den 2 april får du din första faktura från oss. Den innehåller kostnader från och med den 15 mars till och med den 1 maj. Den ska betalas i slutet av april.
  4. Den 2 maj kommer nästa faktura. Den täcker kostnader från och med 2 maj till den 1 juni och ska betalas i slutet av maj.

Sedan betalar du för en månad i taget

Efter den första fakturan betalar du bara för en månad i taget. Beloppet kommer att vara detsamma varje månad så länge du inte ändrar något i ditt abonnemang, köper eller använder tjänster som inte ingår. Exempel på sådant som kostar utöver är mobilsamtal utomlands, köp av spel och appar eller att du kanske har röstat i Melodifestivalen.