Se dina fakturor i Mitt Telenor

Genom att logga in i Mitt Telenor får du full koll på dina fakturor.


Logga in 

Om du inte kan se dina fakturor i Mitt Telenor så beror det förmodligen på att du inte har verifierat dig som ägare till ditt abonnemang. I så fall rekommenderar vi att du följer vår steg för steg-guide för att få tillgång till dina fakturor.

Till guiden

Mitt Telenor finns både här på webben, och som app för dig som har mobilabonnemang hos oss. 


Det här kan du göra i Mitt Telenor

Mobiltelefoni och mobilt bredband

  • Betalningsstatus och detaljer
  • Se när nästa faktura kommer
  • Se kommande faktura
  • Se betalmetod
  • Betala faktura med Swish*
  • Se fakturaspecifikation*
  • Se trafikspecifikation*

* Enbart i appen

Bredband, tv och hemtelefoni via bredband

  • Betalningsstatus och detaljer
  • Se betalmetod
  • Se trafikspecifikation
  • Se och ändra fakturaadress

Mobilkund? Få koll på dina kommande kostnader.

Nyfiken på vad mobilfakturan kommer att landa på? I Mitt Telenor ser du kommande kostnader för ditt mobilabonnemang, redan innan du fått din faktura.


Bra att tänka på:

  • Du ser kostnaderna så fort de har registrerats hos oss
  • Det du ser är kostnaderna hittills
  • Den summa du kommer att faktureras kan bli högre än den summa du ser just nu