Verifiera dig som ägare av ditt abonnemang

Här går vi igenom hur du gör för att verifiera dig som ägare av ditt abonnemang i Mitt Telenor. När du har gjort det kan se dina fakturor.

 

  • Logga in i Mitt Telenor

    Har du mobilabonnemang hos oss loggar du in med ditt mobilnummer. Har du tv och/eller bredbandsabonnemang loggar du in med din e-postadress eller ett mobilnummer.

    Logga in i Mitt Telenor
    Om du redan är inloggad hoppar du över det här steget.

  • Klicka på knappen Verifiera dig

    Knappen hittar du en bit ner på sidan Min översikt. Hittar du inte knappen? Då har du redan verifierat dig.

  • Fyll i personnummer och välj Fortsätt

  • Fullfölj stegen i verifieringen

    Du kan verifiera dig genom BankID eller sms-kod. Vilket val du får upp beror på vilka tjänster du har hos oss. 

     

  • Klart!

    Klart!

    Nu kan du se alla dina tjänster som du står som betalansvarig för hos oss, och även se dina fakturor.

Kan du se dina fakturor nu?

Ja! Nej, jag behöver mer hjälp.