Vanliga frågor

  • Mitt mobila bredband kopplas ner om jag inte är aktiv, vad är fel?

    Bredbandet kopplar ner när datorn går i viloläge. Stäng av viloläget på din dator så är problemet löst.

  • Varför kommer jag inte ut på internet med mitt mobila bredband?
    1. Prova att starta om datorn och även modemet.
    2. Har du kopplat in modemet direkt i datorn? Testa att sätta det i en annan usb-port.
    3. Kolla så att du har täckning.

    Går det fortfarande inte att surfa med ditt mobila bredband? Ring 020-222 222 så hjälper vi dig vidare.

  • Vilken garanti har min produkt?

    Klicka här för information om garantin för din Sony-telefon.

    Klicka här för information om garantin för din Samsung-telefon.

    Klicka här för information om garantin för din iPhone.

  • Hur mycket surf har jag kvar?

    Det finns två sätt du kan ta reda på hur mycket surf du har kvar - i Mitt Telenor-appen och på Mina sidor. Du har samma inlogg till båda.

    Läs mer om appen.

  • Vad händer om jag felanmäler till Telenor att jag har dålig täckning?

    Om du felanmäler dålig täckning till oss kommer vi att hjälpa dig och se vad vi kan göra så att din upplevelse möter dina förväntningar. Ser vi att något är fel så kommer vi självklart åtgärda det..

ZTE Mobil WiFi MF910 i färgen svart