Hitta butik

Hitta rätt bland alla våra butiker i listan nedan. På kartan ser du enkelt var din närmsta Telenor-butik ligger.

Vanliga frågor

  • Hur kontaktar jag en specifik butik?

    Det gör du genom att besöka butiken. Har du inte möjlighet att göra det kan du istället  ringa till vår kundservice på 020-222 222. Där kan du med största sannolikhet få hjälp med ditt ärende.

  • Vilka tillbehör har ni i butikerna?

    Du hittar bland annat hörlurar, högtalare och mobilskal. Och dessutom trevlig personal som svarar på frågor. Välkommen in.

  • Kan jag köpa tillbehör på Telenor.se?

    Nej tyvärr. För närvarande kan du endast köpa tillbehör i någon av våra butiker.

  • Hur ser jag om produkten finns i lager i butiken/på webben?

    För att se om produkten finns i lager vid beställning på webben väljer du först modell, färg och minnesstorlek, därefter visas förväntad leveranstid under sammanställningen. Du kan även besöka din närmsta butik så hjälper vår personal dig där på plats. Har du inte möjlighet att ta dig till butik kan du ringa vår kundservice på 020-222 222 för information om vilka produkter som finns i specifik butik.

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    För att beställa ett nytt sim-kort går du in på Mina sidor, och klickar på den lila knappen Abonnemang i menyn. Eller klicka här så kommer du rätt direkt efter att du har loggat in.

    Ett nytt sim-kort kostar 29 kr. Ditt gamla kort fungerar tills du börjar använda det nya. Det nya börjar fungera direkt när du stoppar in det. Ditt nya sim-kort är ett multi-simkort, vilket innebär att det kommer i alla storlekar och fungerar oavsett vilken mobil och modell du har. 

    Har du kontantkort hittar du information här om hur du beställer ett nytt sim-kort. 

    Besvarade det här din fråga?
    Din kommentar används för att förbättra telenor.se. Vi har inte möjlighet att besvara kundärenden här.
    Tack för ditt svar!
Hitta butik

Våra butiker