Hitta butik

Längre ned på sidan hittar du alla våra butiker. Välkommen in! Du kan också besöka någon av våra återförsäljare

Tillfälligt ändrade öppettider

På grund av coronaviruset kan våra butiker ha tillfälligt ändrade öppettider. Det kan betyda att tiderna som står här på webben inte stämmer. Öppettiderna kan också ändras med kort varsel.

Fler frågor om corona? 
Här hittar du mer information

En tjej som sitter i soffan och surfar och dricker kaffe

Långt till närmaste butik?

Du behöver inte ens lämna soffan för att göra ändringar i ditt mobilabonnemang eller hitta en mobil som passar just dig. Skönt, eller hur?

Fixa själv i Mitt Telenor
Mitt Telenor-appen kan du till exempel se hur mycket surf du använder varje månad och själv justera ditt abonnemang utifrån det.

Läs mer om appen


Chatta med våra mobilexperter
Svårt att välja ny mobil? Du får snabb hjälp när du chattar med våra säljare. De hjälper dig att jämföra olika modeller, tipsar om tillbehör och svarar på alla dina frågor. 

Till chatten

Vanliga frågor

  • Det gör du enklast genom att besöka butiken. Har du inte möjlighet att göra det kan du istället kontakta oss. Då får du med största sannolikhet hjälp med ditt ärende.

  • Ja, det kan du. Vi kan även hjälpa till med att ändra i befintliga abonnemang. 

  • Absolut! I vår tillbehörsshop hittar du allt från mobilskal och laddare till hörlurar och powerbanks.

  • För lagerstatus för mobiler och surfplattor på webben: klicka på produkten i vår webbshop. 

    De flesta mobiler finns oftast inne i våra butiker. För att vara på den säkra sidan, besök butiken eller ring kundservice på 020-222 222.

     

  • Det fixar du själv i Mitt Telenor, antingen här på webben eller i appen.

Bor du i Dalarna?
Där har vi tyvärr inga butiker. Se vad du kan få hjälp med via chatt och app