Hitta butik

Hitta rätt bland alla våra butiker i listan nedan. På kartan ser du enkelt var din närmsta Telenor-butik ligger.

Vanliga frågor

  • Vilka tillbehör har ni i butikerna?

    Du hittar bland annat hörlurar, högtalare och mobilskal. Och dessutom trevlig personal som svarar på frågor. Välkommen in.

  • Hur kontaktar jag en specifik butik?

    Det gör du enklast genom att besöka butiken. Har du inte möjlighet att göra det kan du istället  ringa till vår kundservice på 020-222 222. Där kan du med största sannolikhet få hjälp med ditt ärende.

  • Kan jag köpa tillbehör på telenor.se?

    Just nu går det bara att köpa tillbehör (hörlurar, mobilskal, hörlurar, powerbanks, laddare med mera) i våra egna butiker, inte här på nätet. Men här kan du se ett urval av de tillbehör som finns i butikerna. 

  • Hur vet jag om ni har en viss produkt i lager?

    För lagerstatus på webben: klicka på produkten i vår webbshop. Om du surfar med mobilen ser du lagerstatus längst ner på skärmen. Om du surfar med en dator ser du lagerstatus till höger, strax under bilden på telefonen.

    De flesta mobiler finns oftast inne i våra butiker. För att vara på den säkra sidan, besök butiken eller ring kundservice på 020-222 222.

     

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    För att beställa ett nytt sim-kort/en ny kortstorlek på simkortet ringer du till 020-222 222

Hitta butik

Våra butiker

Gå till våra återförsäljare av mobiltelefoner och mobilabonnemang