Hitta butik

Hitta rätt bland alla våra butiker i listan nedan. Använd kartan för att söka på den ort som ligger närmast dig, då får du den exakta adressen för Telenor-butiken.

Vanliga frågor

  • Vilka mobiltillbehör har ni i butikerna?

    Du hittar bland annat hörlurar, högtalare och mobilskal. Och dessutom trevlig personal som svarar på frågor. Välkommen in. 

  • Hur kontaktar jag en specifik butik?

    Det gör du enklast genom att besöka butiken. Har du inte möjlighet att göra det kan du istället  ringa till vår kundservice på 020-222 222. Där kan du med största sannolikhet få hjälp med ditt ärende.

  • Kan jag köpa bredbands- och tv-abonnemang i butik?

    Ja, det kan du. Vi kan även hjälpa till med att ändra i befintliga abonnemang. 

  • Kan jag köpa tillbehör på telenor.se?

    Absolut! I vår tillbehörsshop hittar du allt från mobilskal och laddare till hörlurar och powerbanks.

  • Hur vet jag om ni har en viss mobiltelefon i lager?

    För lagerstatus för mobiler och surfplattor på webben: klicka på produkten i vår webbshop. 

    De flesta mobiler finns oftast inne i våra butiker. För att vara på den säkra sidan, besök butiken eller ring kundservice på 020-222 222.

     

  • Hur beställer jag ett nytt sim-kort/ny sim-kortstorlek?

    För att beställa ett nytt sim-kort/en ny kortstorlek på simkortet ringer du till 020-222 222

Hitta butik

Våra butiker

Gå till våra återförsäljare av mobiltelefoner och mobilabonnemang