Beskriv ditt ärende

Just nu tar det längre tid än normalt för oss att svara på mejl – det gäller alla typer av ärenden. Det är cirka en veckas svarstid för ärenden som handlar om mobiltelefoni och mobilabonnemang.Tips! Besök våra kundservice-sidor och se om du kan hitta svaret på din fråga där. Eller logga in på Mitt Telenor. Där kan du bland annat se betalstatus på din faktura, köpa mer surf eller hitta din puk-kod.

Skicka
  • Mejla oss direkt

    Använd helst formuläret ovan för att skicka ditt meddelande till oss. Om du använder ett e-postprogram skickas dina personuppgifter helt oskyddade över internet. Formuläret är det säkraste sättet om du vill skicka med uppgifter som är unika för dig som person, till exempel person- eller kundnummer.

    Gäller ditt ärende mobiltelefoni, hemtelefoni via mobilnätet eller mobilt bredband? Mejla till mobilprivat@telenor.se.

    Gäller ditt ärende generella frågor kring bredband, tv och stream eller hemtelefoni via bredbandet?
    Mejla till service.fastbredbandochtv.privat@telenor.se.

    Har du tekniska frågor eller problem med bredband, tv och stream eller hemtelefoni via bredbandet? 
    Mejla till support.fastbredbandochtv.privat@telenor.se

    Är du företagskund eller fastighetsägare? Här hittar du kontaktuppgifter.

  • Skriv ett brev till oss

    Telenor Sverige AB
    Svarspost
    07088 Telenor

     

    Telenor Sverige AB:s Huvudkontor

    Organisationsnummer: 556421-0309 
    Besöksadress: Garvis Carlssons gata 3 
    Postadress: Box 3081, 169 03 Solna
    Leveransadress: Solnavägen 35 
    Karta på Google Maps

    Telenor Sverige AB:s Karlskronakontor

    Organisationsnummer: 556421-0309 
    Besöksadress: Campus Gräsvik 12 
    Postadress: 371 80 Karlskrona 
    Telefonnummer: 0455-331 000 (utomlands +46 455 331 000) 
    Faxnummer: 0455-331 222 (utomlands +46 455 331 222) 
    Karta på Google Maps