Verifiera dig som ägare av ditt abonnemang

Här berättar vi, steg för steg, hur du gör för att verifiera dig som ägare av ditt abonnemang.

  • Logga in i Mitt Telenor

    Har du mobilabonnemang hos oss loggar du in med ditt mobilnummer. Har du tv och/eller bredbandsabonnemang loggar du in med din e-postadress eller ett mobilnummer.

    Logga in i Mitt Telenor
    Om du redan är inloggad hoppar du över det här steget.

  • Klicka på knappen Verifiera dig

    Knappen hittar du en bit ner på sidan Min översikt. Hittar du inte knappen? Då har du redan verifierat dig.

  • Fyll i personnummer och välj Fortsätt

  • Fullfölj stegen i verifieringen

    Du kan verifiera dig genom BankID, sms-kod eller kod via brev. Vilka val du får upp beror på vilka tjänster du har hos oss. 

     

  • Klart!

    Klart!

    När du är klar med verifieringen kan du se dina fakturor, göra inställningar med mera.