Hur ser jag att tjänsten Mobiluppkoppling klocka är köpt och aktiverad?

Så här ser du att tjänsten är köpt och aktiverad.

I appen Mitt Telenor:
När du har loggat in i appen – leta efter en klocksymbol en bit ner på första sidan. När du ser den så vet du att tjänsten är aktiverad. Är du ägare av abonnemanget och vill kolla om tjänsten är aktiverad för en användare? Välj Abonnemang och leta sedan efter klocksymbolen under respektive användare.

I Mitt Telenor på webben:
Om du är ägare av abonnemanget – gör så här:

  1. Logga in på Mitt Telenor
  2. Klicka på Min översikt
  3. Välj abonnemang under Mina abonnemang
  4. Titta i informationsrutan för användaren. Om tjänsten är aktiverad kommer du att se en klocksymbol där.

Om du är användare av abonnemanget – gör så här:

  1. Logga in på Mitt Telenor
  2. Klicka på Min översikt
  3. Klicka på Se mer
  4. Leta upp informationsrutan där du ser namnet på klockan bredvid en liten klocksymbol. I rutan ser du att tjänsten är aktiverad.