Avsluta mobilabonnemang
Avsluta abonnemang på tv, bredband eller hemtelefoni via bredband? Så här gör du
Så här kontaktar du oss för att säga upp dina mobila tjänster
Snabbt och säkert! Ring oss på nummer 020-222 222
Säkert! Skriv till oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor
Har du inget Bank-Id? Använd vårat kontaktformulär
Telefontider:
Vardagar 8-18
Om du kontaktar oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor eller via kontaktformuläret så blir din uppsägningsdag samma datum som vi mottar ditt meddelande.

Är det något i ditt abonnemang du inte är nöjd med? Du vet väl att du kan byta till ett mobilabonnemang med mer eller mindre surf? Om du har bindningstid kvar kan du bara byta till mer surf. Du ändrar själv i Mitt Telenor. Hos oss kan du dessutom uppgradera din mobil efter 12 månader utan extra kostnad.

Hantera abonnemang vid dödsfall
När en person har avlidit avslutas abonnemanget automatiskt. Vill du att abonnemanget ska överlåtas behöver du meddela oss.
Vanliga frågor om att avsluta abonnemang
- Vilken uppsägningstid har mitt abonnemang?
- Hur gör jag för att flytta mitt mobilnummer från Telenor till en annan operatör?
- Hur tar jag reda på min bindningstid?
- Kan jag pausa mitt abonnemang?
- Hur säger jag upp försäkringen Trygg 48?
- Hur säger jag upp mitt kontantkort?