Avsluta mobilabonnemang

Om du vill ändra eller säga upp något av dina abonnemang behöver du prata med oss. Kontakta oss så hjälper vi dig att avsluta eller hitta en lösning som passar just dig!

Avsluta abonnemang på tv, bredband eller hemtelefoni via bredband? Så här gör du 

Så här kontaktar du oss för att säga upp dina mobila tjänster

 

Snabbt och säkert! Ring oss på nummer 020-222 222
Säkert! Skriv till oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor
Har du inget Bank-Id? Använd vårat kontaktformulär

Telefontider:
Vardagar 8-18

Om du kontaktar oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor eller via kontaktformuläret så blir din uppsägningsdag samma datum som vi mottar ditt meddelande.

Byt eller ändra i Mitt Telenor!

Är det något i ditt abonnemang du inte är nöjd med? Du vet väl att du kan byta till ett mobilabonnemang med mer eller mindre surf? Om du har bindningstid kvar kan du bara byta till mer surf. Du ändrar själv i Mitt Telenor. Hos oss kan du dessutom uppgradera din mobil efter 12 månader utan extra kostnad.

Hantera abonnemang vid dödsfall

När en person har avlidit avslutas abonnemanget automatiskt. Vill du att abonnemanget ska överlåtas behöver du meddela oss.

Här kan du läsa om hur allt går till

Vanliga frågor om att avsluta abonnemang