Se och göra inställningar i dina abonnemang

Vad du kan se och göra i Mitt Telenor beror på vilka tjänster du har från oss (till exempel mobilabonnemang, tv eller bredband).

Du som har tv, bredband eller hemtelefoni via bredband

När du har legitimerat dig som betalningsansvarig kan du se dina abonnemang på översiktssidan i Mitt Telenor Webb. På översiktssidan kan du även klicka på knappen Mina sidor för tv & bredband. Där kan du bland annat

  • se vilka produkter/tjänster du har
  • se eventuella pågående tekniska ärenden
  • se dina fakturor
  • beställa autogiro

Du som har ett mobilabonnemang, mobilt bredband eller hemtelefoni via mobilnätet

När du har legitimerat dig som betalningsansvarig kan du se alla dina mobilabonnemang i genom att logga in i Mitt Telenor. Genom att klicka på Detaljer och inställningar ser du

  • Vilket abonnemang du har och vad som ingår i det
  • Eventuell bindningstid
  • Simkortsnummer
  • Pukkod

Vissa funktioner som tidigare fanns på Mina Sidor har inte kommit på plats på Mitt Telenor Webb ännu, men du kan beställa och göra inställningar i följande tjänster i appen Mitt Telenor:

  • Röstbrevlåda och vidarekoppling
  • Samtal väntar
  • Förfrågan/samtalspendling
  • Gruppsamtal
  • Ej sökbart nummer
  • Hemligt telefonnummer
  • Spärr av mobila tjänster
  • Föräldrakoll