Vi erbjuder fri frakt och alltid fri anslutningsavgift (värde 346 kr) på webben. Testa oss i 30 dagar, kostnadsfri retur.

Välj färg & minne:

  • Blå
  • Grå
  • 64 GB

Är du Telenor-kund idag?

Fyll i ditt befintliga mobilnummer

    Ange mobilnummer och klicka sen på knappen Se om du kan köpa
    Här visas det mobilnummer som du vill ha extra SIM till.
    Du kan lägga till en användare.

    Villkor för att få byta

    Ändra

    Mobilen ska ha Telenor Change. Den ska vara fullt fungerande, inte fuktskadad eller sprucken. Se checklista här. Vid reparation måste det ske hos en auktoriserad verkstad med orginaldelar. Du ska ha betalat av halva kostnaden på mobilen. Delbetalningar upp till 50% kan betalas i butik vid bytestillfället. Då den nya mobilen kan medföra en ändrad månadsavgift kan vi behöva göra en kreditbedömning.

      Jag godkänner villkoren

      Du har intygat att din mobil är okej för en granskning.

      Välj abonnemang: Hjälp att välja?

      • Obe-gränsat 749 kr/mån
      • 60 GB 549 kr/mån
      • 40 GB 499 kr/mån
      • 20 GB 469 kr/mån
      • 6 GB 399 kr/mån
      • 3 GB 399 kr/mån
      • 1,5 GB 369 kr/mån
      • Visa alla

      Välj abonnemang: Hjälp att välja?

      Populära abonnemang

      Flera abonnemang

      • Obe-gränsat 749 kr/mån
      • 20 GB 469 kr/mån
      • 6 GB 399 kr/mån

      • 60 GB 549 kr/mån
      • 40 GB 499 kr/mån
      • 3 GB 399 kr/mån
      • 1,5 GB 369 kr/mån

      • +1 användare (inkl. mobil) kr/mån

      Bindningstid:

      • 24 månaders bindningstid

      Tillval:

      Personnummer

      Ändra
      Fyll i ditt personnummer nedan
        Ange personnummer och klicka sen på knappen hämta uppgifter
        Här visas din bokföringsadress hämtad via ditt personnummer

        Ditt mobilnummer

        Ändra
        Fyll i det mobilnummer som är kopplat till den mobil du vill byta
          Ange mobilnummer och klicka sen på knappen Kontrollera
          Nuvarande mobilnummer:

          Fyll i IMEI-numret på din befintliga mobil

          Ändra
          Knappa in *#06# i din mobil så visas IMEI-numret i displayen. Annars kan du titta på kartongen eller på kvittot. 15 siffror.
          Ditt IMEI-nummer:

          Då du har haft din mobil i mer än 12 månader behöver du inte betala mellanskillnad för den gamla mobilen när du byter ut den i butik.

          Vänligen notera:
          Då du har haft din mobil i mindre än 12 månader behöver du betala mellanskillnad för den gamla mobilen när du byter ut den i butik.

          kr

          Välj butik

          Ändra
          För att genomföra bytet kommer en granskning göras på befintlig mobil i den butik du valt.

          Kontaktuppgifter

          Ändra
            En bekräftelse på bytet kommer på mail.

            Villkor

              Jag har läst informationen om ångerrätt och godkänner Telenors Allmänna villkor, Särskilda villkor samt Prislista. Jag godkänner att min beställning medför betalningsskyldighet och att Telenor kommer göra en sedvanlig kreditkontroll.

              Jag samtycker till att Telenor har rätt att använda mina personuppgifter enligt Telenors Allmänna villkor.

              Att betala i butik
              2000 kr
              Delbetalning: i 24 månader.
              200 kr
              Sammanställning
              • Huawei Honor 9 Blue
                • Extra-SIM
                • 20 GB surf
                • 24 mån bindningstid
                • Surfen ingår i EU och Thailand
                0 kr
                200 kr/mån
              Att betala nu: Att betala nu: Att betala i butik:
              0 kr
              Delbetalning: Din månadskostnad:
              Exklusive abonnemang
              200 kr
              Minsta totalkostnad: 11 256 kr
              I lager. Leverans 2-3 dagar.

              Elegant - och vassare på allt.

              • Dual 12+20 MP
              • Kirin 960
              • 5,15 tum

              Honor 9 definierar kombinationen av hög prestanda, minimalistisk design och uppfriskande enkelhet. Eller vad sägs om dubbla bakre kameror för krispiga bilder, utökad batteritid för mindre bekymmer och välvt 3D-glas för effektfull färgsättning? Utsidan är elegantare än någonsin och insidan är både vassare och snabbare. Skippa oron med 64 GB integrerad lagring och möjlighet till att sätta i ett extra microSD eller SIM-kort.

              Tre kameror - ett klick.

              Föreviga minnen med dubbelkameran (20 MP och 12 MP) på baksidan och ta perfekta selfies med kameran (8 MP) på framsidan. Konceptet med tre kameror är helt enkelt skräddarsytt för att optimera kvalitet, skärpa, ljus och funktionalitet. Du kanske föredrar att filma ibland? Inga problem med Honor 9. Spela in dina videoklipp med perfekt ljud och högklassig 4K-upplösning.

              • 3D-ljud.

                Med superbred 3D-ljudbildsteknik kan du njuta av virtuella toner i dina hörlurar. Musik, videoklipp och annan underhållning har aldrig varit häftigare, bättre eller roligare.
              • Elegant design.

                Ett tvättäkta stilpaket. Det unika 3D-glaset ger en effektfull färgsättning och den eleganta 5,15-tumspanelen med 1920 x 1080 pixlar en exklusiv känsla.
              • Hög prestanda.

                Honor 9 är sylvass. Batteritiden är utökad till 3200 mAh och Kirin 960-chipset har ökat CPU-prestandan med 18 % och grafikprocessen med 180 % jämfört med tidigare.
              Batteri
              Kapacitet 3200 mAh
              Storlek
              Mått 147,3 x 70,9 x 7,45 mm
              Vikt 155 gram
              Skärm
              Storlek 5,15 tum
              Upplösning 1920 x 1080
              Skärmtyp LTPS Display
              Kamera
              Fram 8 MP
              Bak Dual 12 MP + 20MP
              Video bak 4K-video
              Chip/Processor
              Chipset Kirin 960
              Processor Octa–core 2,4 GHz + 1,8GHz
              Minne
              RAM-minne 4 GB
              Minneskort Ja, microSD (upp till 128 GB)
              Övrigt
              Operativsystem Android 7.0
              GPS Ja
              Sim-kort Nano-sim (dual)
              Trådlös laddning Nej
              Vattentålig Nej

              Vanliga frågor i samband med köp.

              Om produkterna du beställt finns på lager är leveranstiden 2-3 arbetsdagar. Finns de inte på lager levereras produkterna vanligtvis inom 1-3 veckor.
              Hos oss gäller fri frakt när du beställer på telenor.se.

              Vanliga frågor.

              • Hur flyttar jag med mitt gamla nummer till er?

                När du gör din beställning av nummerflytt, s.k. portering, på telenor.se kan du i samband med att du fyller i dina personuppgifter välja Flytta mitt nuvarande nummer från en annan operatör.

              • Villkor för att få byta mobil med Change?

                Mobilen ska ha Telenor Change. Den ska vara fullt fungerande, inte fuktskadad eller sprucken. Se checklista här. Vid reparation måste det ske hos en auktoriserad verkstad med orginaldelar. Du ska ha betalat av halva kostnaden på mobilen. Delbetalningar upp till 50% kan betalas i butik vid bytestillfället. Då den nya mobilen kan medföra en ändrad månadsavgift kan vi behöva göra en kreditbedömning.

              • När börjar jag betala för mitt abonnemang?

                Du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i enheten. Dagarna som är kvar den månaden samt dagarna för nästkommande månad hamnar på din första faktura.

              • Kan jag testa abonnemanget innan jag bestämmer mig?

                Ja, som ny kund hos Telenor får du möjlighet att testa abonnemang och täckning i 30 dagar med Telenor Try. Vill du inte fortsätta som kund betalar du bara för de dagar du har hunnit utnyttja abonnemanget. Telenor Try kan utnyttjas en gång per person och år.

              • Hur avslutar jag mitt abonnemang?

                Ring oss på 020-222 222 så ser vi till att hjälpa dig. Vi behöver tala med den som står som betalningsansvarig på abonnemanget.

              • Jag har bindningstid kvar, kan jag byta mobil ändå?

                Om du har Telenor Change kan du byta din mobil även om du har bindningstid kvar. Du kan se om du har Change, antingen i Mitt Telenor-appen, eller på Mina sidor

                I appen kan du också se när du kan byta, och vad det skulle kosta. Läs mer om Change här.

                Har du inte Telenor Change får du ha max 6 månader kvar på din bindningstid för att kunna förlänga ditt abonnemang med något av våra befintliga abonnemang.

                Besvarade det här din fråga?
                Tack för ditt svar!
              • Hur fungerar Telenor Change?

                Med Telenor Change kan du byta mobil efter 12 månader, även om du har bindningstid kvar. Din gamla mobil återvinns.

                Läs mer om Telenor Change här.

              • Har jag Telenor Change?

                Det tar du snabbt reda på i appen Mitt Telenor och via Mina sidor

              • Hur och när gäller ångerrätten?

                Om du gjort ett köp via webben, telefon eller eventförsäljning (på en plats utanför butikslokal) har du 14 dagars ångerrätt. För att ångerrätten ska gälla måste förpackningen vara obruten och en tjänst får inte ha påbörjats. Ring 020-222 222 så hjälper vi dig.

                Som ny kund hos Telenor har du dock alltid möjlighet att prova abonnemang och täckning i 30 dagar. Läs mer om vår tjänst Telenor Try här.

              • Hur fungerar Telenor Familj?

                Har du abonnemangen Frihet med 20, 40, 60 eller Obegränsat GB surf fungerar det som ett huvudabonnemang. Till abonnemanget kan du lägga till användare. Varje användare har ett individuellt sim-kort och ett eget mobilnummer. Surfen som kommer med huvudabonnemanget delar ni på. Läs mer om vår familjelösning här.

                Besvarade det här din fråga?
                Tack för ditt svar!
              • Hur hanterar jag mina abonnemang?

                I Mitt Telenor-appen och på Mina sidor har du full kontroll på ditt abonnemang. Du kan bland annat se ditt saldo, dina fakturor, fördela och köpa mer surf. Vill du beställa ett nytt sim-kort, spärra ditt abonnemang eller din mobiltelefon gör du det via Mina sidor.

                Läs mer om vad du kan göra på respektive ställe här.

                Har du flera abonnemang hos oss? Ett tips är att koppla dem till ett och samma Mina sidor-konto. Då slipper du växla mellan olika konton.

              Har vi inte lyckats svara på dina frågor? Ring oss på 0200-873 500 så hjälper vi dig vidare. Vi har öppet 08.00-22.00 alla dagar.