Avsluta abonnemang på tv, bredband eller hemtelefoni via bredband
Handlar det om att avsluta ett mobilabonnemang hittar du information här.
Öppet vardagar 08.00–18.00
Om du vill ändra eller säga upp något av dina abonnemang behöver du kontakta Kundservice, eftersom olika abonnemang och tjänster du har hos oss kan vara beroende av varandra. Ring oss så hjälper vi dig att avsluta eller hitta en lösning som passar just dig!
Hantera abonnemang vid dödsfall
När en person har avlidit avslutas abonnemanget automatiskt. Vill du i stället att abonnemanget ska överlåtas behöver du meddela oss.
Vanliga frågor om att avsluta abonnemang
-
Mobiltelefoni
Uppsägningstiden för mobilabonnemang är en månad.
Du hittar ditt avtal i Mitt Telenor - antingen här på webben eller i appen.Bredband och TV
Olika abonnemang har olika uppsägningstider. Vad som gäller för ditt abonnemang hittar du i de kampanjvillkor som du fick när du beställde abonnemanget. Från och med 1 maj 2014 är uppsägningstiden för alla nytecknade och uppgraderade abonnemang 1 månad. Tecknade du ditt abonnemang innan 1 maj 2014 är uppsägningstiden i normala fall 3 kalendermånader.
-
Du ser eventuell bindningstid i Mitt Telenor här på webben. Har du mobilabonnemang ser du det även i vår app.
-
Det går inte att pausa mobilabonnemang eller bredbandsabonnemang.