Hjälp med inloggning
Krånglar det att logga in med Telenor ID? Här får du hjälp med de vanligaste problemen.
Vi har uppdaterat Telenor ID och gjort lösningen ännu säkrare. Uppdateringen innebär att du fortsatt loggar in med lösenord och en engångskod, men istället för att använda ditt telefonnummer använder du nu istället din mejladress. Vi använder även tvåstegsverifiering, vilket betyder att du får en engångskod skickad till din mejladress som du ska använda när du loggar in.
Om du upplever problem med att logga in med Telenor ID har vi sammanställt de vanligaste frågorna och svaren nedan.
Vanliga frågor om inloggning
- Varför kan jag inte logga in med mitt telefonnummer?
- Jag får information om att mitt telefonnummer redan används när jag har loggat in
- Jag har glömt mitt lösenord
- Mejlen ni skickar kommer inte fram, varför?
- Vad gör jag om jag har glömt vilken mejladress som är kopplad till mitt Telenor ID?
- Vad gör jag när jag inte kan se mina uppgifter/saknar information när jag loggar in via Telenor ID?
Hittade du inte svaret på din fråga?
Kontakta kundservice.
Öppet vardagar kl 8-18. Teknisk support för bredband, tv och hemtelefoni via bredband har dessutom öppet på vardagar kl 8-18 och på lördagar 10-17.
När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID eller personlig kod.