Behöver du hjälp?

På supportsidorna hittar många kunder hjälp och svar själva. Prova du också! Men kontakta vår kundservice om du går bet.

Hitta svaret själv

Bara att söka. Inga konstigheter. 

Det här hjälper vi många kunder med just nu

Senaste nytt

Lite av varje om våra produkter, tjänster, appar, webbplatsen och annat.

2021-10-26: Vi avvecklar hemsidetjänsten

2021-10-15: Felaktigt utskick av pappersfakturor

2021-10-07: Frivisning i oktober

2021-10-05: BankID när du ringer till oss

2021-09-22: Fördelningen av surf nollställs


En person sätter in en kabel i en router från Telenor

Komma igång med bredbandet

För dig som är ny kund hos oss

Behöver du fortfarande hjälp?

Ring vår kundservice

Vardagar kl 8-18*

* Teknisk support för bredband, tv och hemtelefoni via bredband har dessutom öppet på vardagar kl 8-21 och på helger kl 10-19. 

020-222 222
Från din Telenormobil: 222
Från utlandet: +46 (0)708 222 222

När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID. För mobilkunder finns även alternativet personlig kod.

Då är det bäst att ringa

Ibland är det många som ringer till oss. Oftast är det kortast kö vid ungefär dessa tidpunkter:

  • Mellan 08.00 och 10.00
  • Mellan 14.00 och 16.00

Gäller ditt ärende reklamation, ånger eller uppsägning kan du även skriva till oss via kontaktformuläret