Behöver du hjälp?

På supportsidorna hittar många kunder hjälp och svar själva. Prova du också! Men kontakta oss om du går bet.

Hitta svaret själv!

Frågor om just din faktura?

Undrar du om vi fått din betalning? Vad fakturabeloppet är, eller vad du har för ocr-nummer? Allt detta – och mycket mer – vet vår chatbot. Testa så får du se!

Driftstörning?

Misstänker du att en driftstörning påverkar ditt bredbands- eller tv-abonnemang? Kolla i Mitt Telenor! En pågående driftstörning på Telenors eget nät syns överst på sidan "Min översikt". Syns det inget där är det ingen driftstörning på vårt nät. Störningar på andra nät syns dock inte. 

Det här hjälper vi många kunder med just nu

En person sätter in en kabel i en router från Telenor

Komma igång med bredbandet

För dig som är ny kund hos oss

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss

Klicka för att se telefonnummer och öppettider

När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID eller personlig kod.

Då är det bäst att ringa

Ibland är det många som ringer till oss. Det är ofta kortast kö mellan kl 10 och 14. 

Vill du skriva till oss? Gå till formuläret och läs samtidigt vad som gäller när du skriver till Telenor.