Behöver du hjälp?

På supportsidorna hittar många kunder hjälp och svar själva. Prova du också! Men kontakta oss om du går bet.

Hitta svaret själv!

Få support av Telbot!

Telbot är vår egen chatbot som kan hjälpa dig med mer än du tror. Klicka på Telbot nere i högra hörnet på skärmen och testa själv!

Driftstörning?

Misstänker du att en driftstörning påverkar ditt bredbands- eller tv-abonnemang? Kolla i Mitt Telenor! En pågående driftstörning på Telenors eget nät syns överst på sidan "Min översikt". Syns det inget där är det ingen driftstörning på vårt nät. Störningar på andra nät syns dock inte. 

Upplever du problem?

Kolla på sidan "Min översikt" i Mitt Telenor! Där kan du göra en felsökning av ditt bredband, och du kan även se pågående driftstörningar som kan påverka ditt bredbands- eller tv-abonnemang En pågående driftstörning på Telenors eget nät syns överst på sidan. Vill du göra en felsökning klickar du på ditt bredband, så hittar du funktionen där. 

Det här hjälper vi många kunder med just nu

En person sätter in en kabel i en router från Telenor

Komma igång med bredbandet

För dig som är ny kund hos oss

Senaste nytt

Lite av varje om våra produkter, tjänster, appar, webbplatsen och annat.

2023-05-31
Varning för bluff-sms om återbetalning av faktura

2023-05-23
Slut på fri streaming med appen Telenor Stream

2023-04-25
Bekräfta dina kontaktuppgifter

2023-02-06
Nu kan du swisha betalningen för bredband och tv

2023-01-26
Bluff-sms i cirkulation

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss

Klicka för att se telefonnummer och öppettider

När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID eller personlig kod.

Då är det bäst att ringa

Ibland är det många som ringer till oss. Det är ofta kortast kö mellan kl 10 och 14. 

Vill du skriva till oss? Gå till formuläret och läs samtidigt vad som gäller när du skriver till Telenor.