Skriv till oss

Du får alltid svar snabbast om du ringer till oss på 020-222 222. Vill du hellre skriva? Gör så här:


Använd meddelandefunktionen i Mitt Telenor. Där kan vi besvara alla typer av frågor.

Meddelandefunktionen i Mitt Telenor är bra när du har specifika frågor om dina abonnemang, men inte har möjlighet att ringa. Allt du behöver göra är att logga in så hjälper vi dig där.

Logga in och använd meddelandefunktionen


Tips! I Mitt Telenor (webb och app) kan du även själv hitta svar på många frågor samt administrera dina abonnemang. Du kan bland annat:

  • Se din faktura, både kommande och föregående.
  • På din faktura kan du även se ditt kundnummer.
  • Köpa mer surf, hålla koll på surfen i familjen och fördela surf mellan olika användare.
  • Göra ändringar i ditt abonnemang, lägga till tjänster, se dina avtal och mycket mer.

Mer information & kontaktvägar

  • Överlåtelse
    Om du vill ta över ett abonnemang som ägs av någon annan, läs mer här.

    Fullmakt
    Om du behöver hjälp att teckna eller återkalla en fullmakt, läs mer här.
    Vill du skicka in en fullmakt via brev? Använd denna postadress:

    Telenor
    FE110
    106 56 Stockholm

  • Om du saknar BankID kan ring oss på 020-222 222, så hjälper vi dig att beställa en personlig kod. Du kan även skicka ett brev till postadressen:

    Telenor
    FE110
    106 56 Stockholm

  • Vill du skicka brev till oss? Märk ditt kuvert med följande adress:

    Telenor
    FE110
    106 56 Stockholm

  • Du får gärna mejla oss. Tänk dock på att:

    • Ditt mejl skickas helt utan kryptering och kan i värsta fall hamna hos någon som inte har rätt att läsa det.
    • Inte skriva ut pontentiellt känsliga uppgifter, exemplevis person- eller kundnummer.
    • Vi endast kan besvara generella frågor via mejl.
    • Har du mer specifika frågor om just ditt abonnemang? Använd vår kontaktsida för snabbast svar.

    Generella frågor om mobiltelefoni, hemtelefoni via mobilnätet eller mobilt bredband
    Skicka ditt mejl till: generellafragor.mobil@telenor.se

    Generella frågor om om bredband, tv och streaming eller hemtelefoni via bredbandet
    Skicka ditt mejl till: generellafragor.bredband.tv@telenor.se