Inställningar i röstbrevlådan
Så här gör du för att...
- 2 signaler motsvarar 5 sekunder
- 3 signaler motsvarar 10 sekunder
- 4 signaler motsvarar 15 sekunder
- 5 signaler motsvarar 20 sekunder
- 6 signaler motsvarar 25 sekunder
För att komma igång med röstbrevlådan ringer du till 888 och följer instruktionerna.
Du kan byta eller spela in ett personligt hälsningsmeddelande. Spelar du inte in ditt eget meddelande så kommer ett förinspelat meddelande användas. För att spela in ett personligt meddelande, gör följande:
• Ring 888.
• Välj knappval 3 för att komma till Inställningar
• Välj knappval 1 för att komma till menyn Ändra hälsningsmeddelande
• Välj knappval 1 för att spela in och aktivera Personlig hälsningsfras
• Välj knappval 4 för att välja och aktivera Telenors Standardhälsningsfras
• Välj 8 för att få uppläst vilken hälsningsfras du har aktiv.
• Tryck * för att lämna menyn.
För att lyssna av meddelanden ringer du till 888 och trycker "1" i huvudmenyn.
Välj antal signaler som ska gå fram innan samtalet kopplas till röstbrevlådan.
Gå in i appen Mitt Telenor. Välj "Inställningar" och därefter "Röstbrevlåda och vidarekoppling". Dra reglaget till höger så att "Aldrig" är markerat.
Gå in i appen Mitt Telenor. Välj "Inställningar" och därefter "Röstbrevlåda och vidarekoppling". Välj efter hur många signaler du vill att samtalen ska kopplas vidare till röstbrevlådan.
Gå in i appen Mitt Telenor. Välj "Inställningar" och därefter "Röstbrevlåda och vidarekoppling". Klicka i knappen "Vidarebefordra till annat telefonnummer" och fyll i det nummer som samtalen ska kopplas till.
För att ändra språk, gör följande:
• Ring upp din röstbrevlåda på 888.
• Tryck 3 för att komma till inställningsmenyn.
• Tryck 5 för att komma till menyn för att välja språk.
• Tryck 1 för svenska.
• Tryck 2 för engelska.
• Tryck * för att lämna menyn för att välja språk.
Hittade du inte svaret på din fråga?
Kontakta kundservice.
Öppet vardagar kl 8-18. Teknisk support för bredband, tv och hemtelefoni via bredband har dessutom öppet på vardagar kl 8-18 och på lördagar 10-17.
När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID eller personlig kod.