Hoppsan! Något gick visst fel.

Vad kan det bero på?

Jo, antingen är överlåtelsen av abonnemanget redan godkänd eller så har det gått för lång tid mellan att förfrågan skickades och att den godkändes.

Behöver jag göra något?

Om förfrågan om överlåtelse redan är godkänd behöver du inte göra något. I annat fall kan förfrågan behöva skickas igen.